-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 (за ДК 03212100-1 Картопля)
1. ТХ товару відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу. Договір заповнюється та надається в паперовому вигляді переможцем в визнані законом терміни на адресу Замовника
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 01.01.26 00:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 01.01.26 00:00)
1 033 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
34e9144ef552456b97a6bdd9113191c1
Внутрішній номер закупівлі:
27789294
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-27-001354-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
05497146
-
Адреса:
04159, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Альциванович Олена 380935695642 KMKL8.05497146@GMAIL.COM
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
1 033 600.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
27.12.2025 13:29 - 01.01.2026 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 2.1 Оплата за поставлений Товар проводиться Покупцем, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару протягом 10 банківських днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- Опис3. ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ 3.1. Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою, спеціальним транспортом з урахуванням температурного режиму необхідного для зберігання товару при поставці (якщо така вимога до зберігання товару необхідна). Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в Договорі. 3.2. Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 3-х днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця: 04159, м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 8 (СКЛАД ХАРЧОБЛОКУ) до 13.00 години. Постачання товару через сторонніх перевізників, що надають послуги з перевезення (доставки) товарів (Нова пошта, Укрпошта та ін.) ЗАБОРОНЕНО. 3.3. Постачання Товару та навантажувальні, розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника ДО МІСЦЯ ЗБЕРІГАННЯ. 3.4. Постачальника має право на дострокову поставку партії товару за погодженням із Покупцем. 3.5. Постачальника повідомляє Покупця про дату відвантаження у строк за 1 робочий день до дати відвантаження, шляхом телефонного дзвінка на склад тел.044-502-97-61 Покупця.
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях3 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Кількість
64600 кілограм
Період постачання
до 31.12.2026