• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Комплект системи резервного живлення з інвертором 8 кВт та акумуляторними батареями 20 кВт

Завершена

260 000.00 UAH без ПДВ
Номер: af0c73909863483787a0a9c6aaca95f0
Внутрішній номер закупівлі: 27784849
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-26-012914-a   
Замовник: Управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю Івано-Франківської міської ради
Контактна особа: Христина Клим +380342556162 alvovk1789@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубокАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) Відповідно до п. 37 Розділу Х «Прикінцеві положення» Закону україни «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівля», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами та доповненнями). З огляду на це на даний час Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей. Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого Постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для Замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватись шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. П.п 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У зв’язку з регулярними аварійними відключеннями електроенергії, що відбуваються на території громади та безпосередньо впливають на безперебійну роботу установи, виникла нагальна потреба у забезпеченні резервного джерела живлення. Аварійні відключення електроенергії носять непередбачуваний характер, що робить неможливим дотримання строків проведення відкритих торгів. З метою забезпечення безперервності роботи та оперативного реагування на надзвичайні обставини, закупівля резервного джерела живлення здійснюється без проведення конкурентної процедури. Таким чином, закупівля є об’єктивно необхідною, терміновою та відповідає вимогам законодавства щодо здійснення закупівель у разі нагальної потреби. Враховуючи лист-звернення про можливе відключення електроенергії, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту З розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість: 260 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект системи резервного живлення з інвертором 8 кВт та акумуляторними батареями 20 кВт
Код ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок
Кількість 1 штука
Період постачання 26.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
СТОЙКО АРТЕМ ІВАНОВИЧ
Ціна пропозиції 260 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.12.2025 16:06
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 45fde302dbca4be3ac7daa5070b93f4d
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-26-012914-a-c1
Постачальник: СТОЙКО АРТЕМ ІВАНОВИЧ
Номер договору: 20
Сума договору: 260 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 26.12.2025 15:57
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 20.pdf
pdf
Обгрунтування до договору 20.pdf