-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Комплект системи резервного живлення з інвертором 8 кВт та акумуляторними батареями 20 кВт
Завершена
260 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
af0c73909863483787a0a9c6aaca95f0
Внутрішній номер закупівлі:
27784849
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-26-012914-a
Замовник:
Управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю Івано-Франківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
44590904
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул.Стрільців Січових, будинок 56
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Христина Клим +380342556162 alvovk1789@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубокАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами)
Відповідно до п. 37 Розділу Х «Прикінцеві положення» Закону україни «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівля», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами та доповненнями). З огляду на це на даний час Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей.
Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого Постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для Замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватись шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках.
П.п 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
У зв’язку з регулярними аварійними відключеннями електроенергії, що відбуваються на території громади та безпосередньо впливають на безперебійну роботу установи, виникла нагальна потреба у забезпеченні резервного джерела живлення. Аварійні відключення електроенергії носять непередбачуваний характер, що робить неможливим дотримання строків проведення відкритих торгів. З метою забезпечення безперервності роботи та оперативного реагування на надзвичайні обставини, закупівля резервного джерела живлення здійснюється без проведення конкурентної процедури.
Таким чином, закупівля є об’єктивно необхідною, терміновою та відповідає вимогам законодавства щодо здійснення закупівель у разі нагальної потреби. Враховуючи лист-звернення про можливе відключення електроенергії, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту З розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість:
260 000.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект системи резервного живлення з інвертором 8 кВт та акумуляторними батареями 20 кВт
Кількість
1 штука
Період постачання
26.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
СТОЙКО АРТЕМ ІВАНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3160302273
-
Адреса:
76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ(з), вул.Українська будинок 6 квартира 7
Ціна пропозиції
260 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.12.2025 16:06
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
45fde302dbca4be3ac7daa5070b93f4d
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-26-012914-a-c1
Постачальник:
СТОЙКО АРТЕМ ІВАНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3160302273
-
Адреса:
76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ(з), вул.Українська будинок 6 квартира 7
Номер договору:
20
Сума договору:
260 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
26.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
26.12.2025 15:57
Статус:
Підписаний