• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір А4

Завершена

83 400.00 UAH з ПДВ
Номер: f63f34c78bfd4d1897680aec7b7b4393
Внутрішній номер закупівлі: 27774334
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-26-002211-a   
Замовник: ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Контактна особа: Климишин Ігор Петрович 380322592002 i.p.klymyshyn@outlook.com http://ndekc.lviv.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Для задоволення додаткової потреби на 2025 рік у товарі за предметом закупівлі Папір офісний А4, 80 г/м2, Multioffice, 500 арк./пач, код за Єдиним закупівельним словником 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку), необхідно провести закупівлю до кінця 2025 року. Під час обрання виду закупівлі замовником враховано положення абзацу 3 пункту 15 Особливостей, яким визначено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. У зв’язку з вичерпанням обсягів паперу за попередньою закупівлею, у грудні 2025 року виникла додаткова потреба у придбанні офісного паперу А4 (80 г/м2, Multioffice, 500 арк./пач) за кодом ДК 021:2015 30197630-1 — Папір для друку. Наявність зазначеної потреби підтверджується доповідною запискою від 24.12.2025 № вн-048666/2025. 03.05.2025 року було проведено закупівлю за предметом закупівлі Папір офісний, форматний, А4 60, А4 80, А4 160 та фотопапір матовий, А4 180, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне) на річну потребу. Враховуючи, що замовник не міг передбачити що збільшиться обсяги друку на папері, та у грудні 2025 року папір для друку закінчиться, то здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі у поточному році, замовник на виконання абзацу 3 пункту 15 Особливостей вважає таку закупівлю додатковою потребою, очікувану вартість такого предмета закупівлі не додає до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі та обирає вид закупівлі – закупівля без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2014 № 459 (далі — Положення), Міністерство економіки України (далі — Мінекономіки) є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що, зокрема, забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. До основних завдань Мінекономіки, згідно з пунктом 3 Положення, належать, зокрема, формування та реалізація державної політики у сфері публічних закупівель. Відповідно до покладених на Мінекономіки завдань, згідно з пунктом 4 Положення, Мінекономіки, зокрема, розробляє і затверджує нормативно-правові акти, необхідні для регулювання державної політики у сфері публічних закупівель; надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель; розробляє разом з іншими органами методології щодо особливостей здійснення публічних закупівель у різних сферах та оприлюднює їх на інформаційному ресурсі. Відповідно до листа Мінекономіки щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 (далі — Лист щодо планування) планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року. Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі, зокрема, виділення додаткових коштів замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель шляхом створення нових та / або редагування / видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 24.12.2025 р №46 виділено додаткові кошти в сумі 188 955 грн (сто вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят п’ять) гривень 00 копійок. Таким чином, враховуючи Лист щодо планування та вартісні межі, передбачені Законом для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі товару - офісного паперу А4 (80 г/м2, Multioffice, 500 арк./пач) за кодом ДК 021:2015 30197630-1 — Папір для друку, шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель у зв’язку з додатковою потребою та додатково виділеними коштами.
Очікувана вартість: 83 400.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4, 80 г/м-2, Multioffice, 500 арк./пач.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 556 штука
Період постачання 25.12.2025 - 30.12.2025
Місце постачання 79040, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ КОНЮШИННА, будинок 24 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТВГ Український папір"
Ціна пропозиції 83 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.12.2025 10:12
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9466cbb49a974dddbbaffbd4eb91e73f
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-26-002211-a-b1
Постачальник: ТОВ "ТВГ Український папір"
Номер договору: 268/25
Сума договору: 83 400.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 69 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 25.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір Папір А4.pdf