-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція РП-26 в Шевченківському районі м. Запоріжжя (додатковий обсяг робіт))
Завершена
589 828.99
UAH з ПДВ
Номер:
f553ad18f3de44a0877a581cfeb39f95
Внутрішній номер закупівлі:
27774212
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-26-002082-a
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
×
-
Код ЄДРПОУ:
00130926
-
Адреса:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Дятченко Ганна Олександрівна 380501005404 A.Djatchenko@zoe.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі згідно підпункту 8 пункту 13 Особливостей згідно службової записки №7912/002 від 17.12.2025 року, поданої дирекцією технічною (ДТ):
За наслідками відкритих торгів з особливостями за Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція РП-26 в Шевченківському районі м. Запоріжжя), ідентифікатор оголошення: UA-2025-01-22-014946-a, між АТ “Запоріжжяобленерго” та ТОВ «ЕЛІЗ» укладено договір №350325 від 03.03.2025 (далі за текстом – Основний договір), на виконання робіт: Реконструкція РП-26 в Шевченківському районі м. Запоріжжя, передбачені проектом 1.380323-РП26_23-ПЗ «Реконструкція РП-26 в Шевченківському районі м. Запоріжжя» на загальну суму 10 363 551,00 грн., з ПДВ.
Згідно листа Підрядника вх.No878/002 від 12.12.2025 (вих.No2191 від 05.12.2025) під час виконання Основного договору виникли обґрунтовані підстави для зміни технічних рішень, які призвели до зміни обсягів та складу робіт, а саме необхідності виконання додаткових робіт:
1. Демонтаж шафи (УКПК-380)-1шт ;
2. В зв’язку з тим, що фактично існуючі кабельні лінії відрізняються від зазначених в проектній документації необхідно збільшити кількість демонтажу кабельних муфт різного перерізу на 4шт;
3. Освітлення РП-26, до реконструкції, влаштовано за допомогою світильників не на тросовій проводці, а за допомогою світильників змонтованих безпосередньо на комірках. В зв’язку з тим, що тип світильників (8 шт), які необхідно демонтувати відрізняється від проектного, то даний вид робіт не передбачений проектною документацією, тому виникає необхідність в додаткових роботах;
4. Через неможливість закупівлі обладнання в умовах воєнного стану в обумовлені терміни, частину обладнання необхідно замінити на обладнання/устаткування/матеріали інших виробників, які за технічними характеристиками дозволять виконати проектні рішення, що потребує додаткових робіт з налагодження, перевірки сумісності та повторного тестування систем.
Тобто, під час виконання Основного договору було виявлено що, відповідні види та обсяги робіт та матеріалів Основного договору не можуть в повній мірі забезпечити завершення робіт по об'єкту та його введення в експлуатацію з подальшим безаварійним функціонуванням. Підрядник повідомив АТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» щодо необхідності проведення додаткового обсягу робіт, для завершення повного комплексу та безаварійного функціонування. На підставі чого було виконано коригування робочого проекту 1.380323-РП26_23-ПЗ «Реконструкція РП-26 в Шевченківському районі м. Запоріжжя», відповідно до вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил, які визначають конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт.
Таким чином, виявлені додаткові роботи (обсяги робіт), які необхідно виконати за скоригованим робочим проєктом, є необхідними для остаточного завершення робіт по Об'єкту є пов’язаними з вже виконаними Підрядником роботами по Основному договору, оскільки дані додаткові роботи (обсяги робіт) та роботи, що виконуються за Основним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного майданчика у рамках одного об’єкта.
Крім того, зміна Підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними роботами. Таким чином, залучення до виконання додаткових робіт Підрядника, який вже виконував роботи на Об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Підрядником, а при закінчені робіт забезпечить належним чином передачу Об’єкта в експлуатацію. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації Об’єкта, а також «ввід у роботу» вказаного обладнання та фіксація обсягу гарантійних зобов’язань виконавця робіт.
Закупівля додаткових робіт у того самого Підрядника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю.
Загальна вартість таких додаткових робіт становить 589 831,63 грн., з ПДВ, відтак не перевищує 50 відсотків ціни Основного договору.
Враховуючи вищезазначене, а також необхідність у закупівлі додаткових робіт (обсягів робіт), не зазначених у початковому робочому проєкті, Основному договорі (договорі підряду №350325 від 03.03.2025), у замовника є наявні підстави для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей (у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі).
Очікувана вартість:
589 828.99 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція РП-26 в Шевченківському районі м. Запоріжжя (додатковий обсяг робіт)
Кількість
1 робота
Період постачання
18.12.2025 - 30.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю “ЕЛІЗ”
×
-
Код ЄДРПОУ:
13608660
-
Контактна особа:
Сергій КОЛОМІЄЦЬ 0612839720 http://www.eliz.zp.ua
-
Адреса:
69093, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Звенигородська, буд.9
Ціна пропозиції
589 828.99 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.12.2025 10:07
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
74eff5b16c094c2399d445dd43833bf5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-26-002082-a-a1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “ЕЛІЗ”
×
-
Код ЄДРПОУ:
13608660
-
Адреса:
69093, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Звенигородська, буд.9
Номер договору:
1/350325
Сума договору:
589 828.99 UAH з ПДВ
Сума договору:
491 524.16 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Реконструкція РП-26 в Шевченківському районі м. Запоріжжя (додатковий обсяг робіт): 589 828.99000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
18.12.2025 00:00 - 20.01.2026 00:00
Дата підписання:
25.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний