-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Папір офісний формату а4
Завершена
299 820.96
UAH з ПДВ
Номер:
ac322ce72f50421f96ec2727a91d1574
Внутрішній номер закупівлі:
27770849
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-25-014968-a
Замовник:
Спеціалізована прокуратура у сфері оборони Південного регіону
×
-
Код ЄДРПОУ:
38296363
-
Адреса:
65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Пироговська, 11
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
- - +380487528018 vp.pru.mtz@vppdr.gp.gov.ua https://vppdr.gp.gov.ua/ua/index.html
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Підпунктом 7 пункту 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару тим самим постачальником, якщо в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, або у разі, коли така закупівля зумовлена змінами до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Закупівля додаткового обсягу товару в того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю.
Так, 05.08.2025 між Спеціалізованою прокуратурою у сфері оборони Південного регіону та ТОВ «Вилайн Груп» за результатами проведення закупівлі укладено Договір № Гр-0063315, предметом якого є «Папір офісний формату А4». Загальна сума Договору № Гр-0063315 становить 499 794,00 грн.
Відповідно до Договору № Гр-0063315 замовником придбано Папір для друку формату А4 марки APHRODIТE 80 та Exсellent Сopy.
Папір для друку формату А4 марки APHRODIТE 80 має наступні технічні характеристики: Формат: А4 (210*297мм); Щільність (вага, маса) (ISO 536): 80г/м2; Білизна (ISO 11475): від 165%; Непрозорість (ISO 2471): від 93%; Товщина (ISO 534): від 106 мкм; Яскравість (ISO 2470): від 110 %; Вологість (ISO 287): від 4,3 до 4,8 %; Кількість аркушів у пачці: 500 аркушів.
Папір для друку формату А4 марки Exсellent Сopy має наступні технічні характеристики: Формат: А4 (210*297мм); Щільність (вага, маса) (ISO 536): 75г/м2; Білизна (ISO 11475): від 165%; Непрозорість (ISO 2471): від 93%; Товщина (ISO 534): від 106 мкм; Яскравість (ISO 2470): від 110 %; Вологість (ISO 287): від 4,3 до 4,8 %; Кількість аркушів у пачці: 500 аркушів.
Під час здійснення закупівлі Постачальником на підтвердження якісних технічних характеристик (технічних параметрів) паперу надано усі документи, що підтверджують якість паперу: сертифікат якості на папір виданий виробником паперу із зазначенням якості та усіх технічних характеристик (технічних параметрів) паперу, країни походження, та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог Замовника на папір.
Під час здійснення закупівель шляхом відкритих торів протягом 2024 - 2025 рр лише одним Постачальником (ТОВ «Вилайн Груп») надавались пропозиції на папір із необхідними характеристиками та якістю паперу, що вимагались Замовником, а також лише цей постачальник має усі необхідні документи на підтвердження якості паперу формату А4.
Окрім того, папір для друку формату А4 марки APHRODIТE 80 та Exсellent Сopy, за своїми технічними характеристиками та якістю, може використовуватися для друку і копіювання та сумісна з усіма багатофункціональними пристроями як Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Південного регіону України так і підпорядкованими прокуратурами на правах окружних.
Тобто, в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар (Папір для друку формату А4) з іншими технічними характеристиками, що може призвести до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням багатофункціональних пристроїв Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Південного регіону України.
У Закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі становить 299820,96 грн.
Таким чином, встановлена підстава передбачена пп. 7 п. 13 Особливостей для здійснення закупівлі за предметом «Папір офісний формату А4», шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Очікувана вартість:
299 820.96 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А4
Кількість
1684 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38295925
-
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА будинок 117
Ціна пропозиції
299 820.96 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 19:12
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
fc2d51e4eb3f41a79f5f7f3d7da672c4
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-25-014968-a-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38295925
-
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА будинок 117
Номер договору:
Гр-0063675
Сума договору:
299 820.96 UAH з ПДВ
Сума договору:
249 850.80 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
25.12.2025 19:10
Статус:
Підписаний