• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Реконструкція будівлі громадського призначення з влаштування кабінету МРТ по вул. Чернігівська в м. Львів Львівської територіальної громади Львівської області.» Коригування (код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція),

Завершена

9 030 046.80 UAH з ПДВ
Номер: 0fb6bab14b1f4d1db80f93deab899d9e
Внутрішній номер закупівлі: 27770133
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-25-014236-a   
Замовник: КП Львівської обласної ради "Технічний нагляд"
Контактна особа: Желіско Марія Романівна +380677208127 mariya.zhelisko@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: КП Львівської обласної ради "Технічний нагляд" є замовником будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі громадського призначення з влаштування кабінету МРТ по вул. Чернігівська в м. Львів Львівської територіальної громади Львівської області.». 24 квітня 2025 року КП Львівської обласної ради "Технічний нагляд" за результатами відкритих торгів (з особливостями) уклало договір підряду № 24/04-25 на «Реконструкція будівлі громадського призначення з влаштування кабінету МРТ по вул. Чернігівська в м. Львів Львівської територіальної громади Львівської області.» Коригування (код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція) із переможцем торгів ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс загальною вартістю 21`405`782.59грн з ПДВ (сума договору була зменшена відповідними додатковими угодами і становить 19`382`269.01 грн з ПДВ). В процесі виконання договору було виявлено, що для того, аби комплексно завершити роботи на Об’єкті, необхідно виконати ряд ще деяких будівельних робіт, які не були передбачені ні у проектно-кошторисній документації на Об’єкт, ні в основному договорі про закупівлю. У зв’язку із наведеним, після проведення технічної наради 17.11.2025 року Замовник звернувся до проектанта ФОП Горніковського Олега Богдановича із запитом про коригування проектної документації по Об’єкту. Проектант здійснив коригування, за результатами якого отримано позитивний Експертний звіт № 1424/25-РБК/ЕЗ від 24 грудня 2025 року щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція будівлі громадського призначення з влаштування кабінету МРТ по вул. Чернігівська в м. Львів Львівської територіальної громади Львівської області.» Коригування. Відкоригована проектна документація містить додаткові будівельні роботи, які у попередніх проектних документаціях не були передбачені (додаткові обсяги робіт, змінені конструктивні рішення щодо використання окремих видів робіт матеріалів). Включення до проекту додаткових робіт є обов’язковим, оскільки без них є неможливим виконання проекту, що підтверджує представник авторського нагляду. Зокрема, для того, щоб завершити об’єкт з дотриманням і забезпеченням належних технічних показників, необхідно додатково виконати наступні додаткові роботи: - Мурування (Кладка окремих ділянок цегляних стін і закладення прорізів в цегляних стінах); -Улаштування виходів на дах; -Прорізи (Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з алюмінію у кам'яних стінах, заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2 у кам'яних стінах, Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах, Установлення дверних блоків у зовнішніх і внутрішніх прорізах кам'яних стін, площа прорізу; - Улаштування дашка із скла(фасад) - Підлога (Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх основ, Армування стяжки дротяною сіткою) - Осушування від вологи оштукатурених стін шт 6, Високоякісне штукатурення стін по каменю гіпсовими сумішами з механізованим нанесенням суміші штукатурними станціями) - монтаж обладнання (Установлення столів, шаф під умивальник, шаф та ін, Установлення крісла, Установлення за місцем шафових і антресольних стінок, Установлення за місцем шафових і антресольних, Установлення за місцем панелей, Установлення табличок); - Водопостачання та каналізація (Роздiл 1. Водопровід (В1): прокладення трубопроводів; Роздiл 2. Каналізація побутова (К1) Установлення умивальників одиночних з підведеннямю, холодної і гарячої води, Установлення душових дверей, Установлення душової системи, Установлення мийок на одне відділення). - Вентиляція і кондиціювання (вентиляція, кондиціонування, опалення; - Електрообладнання (Монтаж ввідно-розподільних пристроїв шафа, Монтаж світильників, монтаж вимикачі та перемикачів тощо); - Влаштування системи СПС, відеонагляду, структурованої кабельної системи, системи контролю доступу; - влаштування дренажної каналізації; - Благоустрій (Улаштування водоскидних споруд із проїзної частини з поздовжніх лотків, мощення, озеленення, установлення лавок та ін.). Отже, для закупівлі додаткових будівельних робіт замовнику необхідно укласти відповідний договір підряду. В даному випадку чинне законодавство дозволяє замовнику укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі та виходячи з наступного. Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (далі - Особливості) встановлено, що: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Дотримання замовником вимог підпункту 8 пункту 13 Особливостей підтверджується наступним: • у замовника після укладення договору про закупівлю (договору підряду № 24/04-25 від 24.04.2025р.) виникла необхідність у закупівлі саме додаткових робіт, оскільки відповідні роботи та їх обсяги раніше не були передбачені у проектно-кошторисних документаціях по Об’єкту. • додаткові роботи пов’язані з предметом закупівлі основного договору, оскільки це роботи, які безпосередньо стосуються одного об’єкта будівництва. Без виконання додаткових робіт неможливо повноцінно завершити будівельні роботи. • роботи доцільно закуповувати в того самого виконавця робіт (ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс) у зв’язку із тим, що роботи підлягають виконанню в межах того ж будівельного майданчика, який вже переданий згідно договору діючому підряднику, на території будівельного майданчика є завезені діючим підрядником будівельні матеріали, необхідні ресурси та обладнання виконувати ці роботи може лише підрядник, з яким укладено основний договір. Заміна підрядника передбачає зупинення виконання робіт та може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як ці роботи є технічно і технологічно пов’язаними. Також заміна підрядника призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, що ускладнить їх експлуатацію протягом гарантійного строку, передбаченого Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, внаслідок втрати гарантій на велику кількість будівельних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання і не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що ставить під загрозу досягнення показників, визначених у проектній документації; збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт. Натомість, залучення до виконання підрядника, який вже виконував і продовжує виконувати роботи з будівництва вищевказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність інженерних мереж та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт з будівництва об’єкта, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. • закупівля проводиться не пізніше трьох років після укладення договору про закупівлю (основний договір був укладений 24.04.2025 року). • Вартість додаткових будівельних робіт складає 9 030 046 грн 80 (вісім мільйонів п’ятсот шістдесят сім тисяч шістсот сімдесят одна гривня нуль копійок) з ПДВ. Таким чином, вартість додаткових будівельних робіт не перевищує 50% вартості основного договору (вартість договору підряду № 24/04-25 від 24.04.2025 року після укладення додаткової угоди №4 становить 19`382`269.01з ПДВ). Додатки до обґрунтування: 1. Експертний звіт № 1424/25-РБК/ЕЗ від 24 грудня 2025 року. 2. Лист від ФОП Горніковського О.Б. від 24.12.2025 року №12-25. 3. Протокол технічної наради від 17.11.2025р. Примітка. Договір підряду № 24/04-25 від 24.04.2025 року розміщений в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-04-02-013537-a
Очікувана вартість: 9 030 046.80 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція будівлі громадського призначення з влаштування кабінету МРТ по вул. Чернігівська в м. Львів Львівської територіальної громади Львівської області.» Коригування (код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція),
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 79010, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Чернігівська На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «УКРБУДСЕРВІС»
Ціна пропозиції 9 030 046.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 17:55
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6de370f29c63495390adcaba77b037fe
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-25-014236-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «УКРБУДСЕРВІС»
Номер договору: 25/12-25
Сума договору: 9 030 046.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 525 039.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 25.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір з додатками.pdf
rar
договір з додатками - машинозчит.формат.rar
pdf
обгрунтування.pdf
pdf
дод.1 до обгрунтування - експ.звіт Витяг 1424_25.pdf
pdf
дод.2 до обгрунтування - Лист авторський нагляд.pdf
pdf
дод.3 до обгрунтування - Протокол тех.наради.pdf
pdf
дод. 4 - Лист від підрядника.pdf
pdf
Кошторис ч1.pdf
pdf
Кошторис ч2.pdf
rtf
23_КД_ЗКР_5.rtf
rtf
23_КД_ЗКР_5 з понесеними витратами.rtf