• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, MultiOffice, формат А4)

Завершена

99 873.00 UAH з ПДВ
Номер: 6461055bb2df41c89c8cd9b9a8e6069d
Внутрішній номер закупівлі: 27769365
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-25-013462-a   
Замовник: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Лариса Бойко +380444016462 tender@dpssko.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: додаткові кошти (зміни до кошторису від 16.12.2025)
Очікувана вартість: 99 873.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний, MultiOffice, формат А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 675 пачка
Період постачання 19.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 08134, Україна, Київська область, Вишневе, Паркова, 34а На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Ціна пропозиції 99 873.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 16:42
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: fb2a4ee3dfd14a978f56b7e9c9a3e746
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-25-013462-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 2012
Сума договору: 99 873.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 83 227.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 19.12.2025 16:47
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s