• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування (папір А4)

Завершена

31 315.32 UAH з ПДВ
Номер: 93b7b3955ce948d5890c9ae05aa16333
Внутрішній номер закупівлі: 27769041
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-25-013147-a   
Замовник: Залізничний відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Контактна особа: Владига Ірина Олександрівна 3222958210 zalszl@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 31 315.32 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування (папір А4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 412 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79022, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛ. І.ВИГОВСЬКОГО, будинок 34 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПОГ "Реабілітаційно-комерційний центр "Орієнтир" ГО "Фонд реабілітації інвалідів України"
Ціна пропозиції 31 315.32 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 16:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4d9cd998b7624eb3a66a9131f799085d
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-25-013147-a-a1
Постачальник: ПОГ "Реабілітаційно-комерційний центр "Орієнтир" ГО "Фонд реабілітації інвалідів України"
Номер договору: 32
Сума договору: 31 315.32 UAH з ПДВ
Сума договору: 26 096.10 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Офісне устаткування (папір А4): 63.34000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 24.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 24.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний