-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги «Поточний ремонт приміщень: підвалу гуртожитку загальною площею 357,44 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Садова, 90» (Державний бюджет)
Завершена
1 538 346.97
UAH з ПДВ
Номер:
3eae08245eed46e38709858e58f5885c
Внутрішній номер закупівлі:
27766108
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-25-010180-a
Замовник:
Державний податковий університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
44550814
-
Адреса:
08205, Україна, Київська область, місто Ірпінь, вул. Університетська 31
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Шарандіна Ольга Олександрівна +380675015294 tenderstu127@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Враховуючи наявну потребу замовника, що підтверджена службовою запискою від 17.12.2025 № СЗ/100/21-08 існує необхідність у здійсненні закупівлі послуги «Поточний ремонт приміщень: підвалу гуртожитку загальною площею 357,44 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Садова, 90» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 –(Інші завершальні будівельні роботи). Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”», процедура відкритих торгів з особливостями передбачає такі мінімальні строки проведення: не менше 7 календарних днів — від дати оголошення процедури до дати проведення електронного аукціону; до 5 робочих днів — на розгляд та оцінку тендерних пропозицій; 5 календарних днів — строк оскарження рішення про визначення переможця; від 1 до 10 календарних днів — строк укладання договору про закупівлю. Таким чином, загальний мінімальний строк проведення відкритих торгів з особливостями до моменту укладання договору становить не менше 18 календарних днів, а з урахуванням максимально допустимого строку укладання договору — до 33 календарних днів. Водночас проміжок часу між датою підготовки службової записки та граничним строком надання послуг складає менше 30 календарних днів, що об’єктивно унеможливлює проведення відкритих торгів з особливостями у строках, визначених Постановою КМУ № 1178, з урахуванням усіх передбачених процедурних етапів. Відповідно до припису Бучанського районного управління ГУ ДСНС України від 25.11.2024 № 164001, Замовником здійснюються заходи щодо усунення виявлених порушень пожежної та техногенної безпеки шляхом виконання поточного ремонту підвальних приміщень гуртожитку за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Садова, 90. Згідно з умовами договору від 31.10.2025 № 25321523, Виконавцем — ТОВ «Урбантекс» — надаються послуги з поточного ремонту підвальних приміщень та улаштування вентиляції, зокрема у приміщеннях № XXXV, XXVIII, XXXVII, XXXVIII та X (частково). Технічним завданням передбачався монтаж вентиляційного обладнання у приміщенні № XXXVIII. У процесі виконання робіт було встановлено об’єктивну неможливість прокладення вентиляційних каналів у приміщеннях № XXXVII та XXXVIII. Зазначене зумовлено наявністю у місцях запланованого прокладання вентиляції несучих залізобетонних балок, які забезпечують міцність та експлуатаційну придатність будівлі. Для влаштування вентиляційних отворів діаметром 400 мм необхідно було б частково зруйнувати несучі конструкції, що створює реальний ризик порушення цілісності та безпечної експлуатації всієї будівлі гуртожитку. Крім того, виявлено наявність інженерних комунікацій — кабелів електропостачання, труб холодного та гарячого водопостачання і каналізації, прокладених уздовж приміщень, у яких первісно планувалося розміщення вентиляційного обладнання, зокрема в коридорі гуртожитку (приміщення № XXXXIII). Сукупність зазначених обставин унеможливлює встановлення вентиляційного обладнання у приміщеннях № XXXVII та XXXVIII без створення загроз безпеці будівлі. За результатами спільного обстеження та технічного аналізу представниками Замовника та Виконавця визначено оптимальним та безпечним рішенням перенесення вентиляційного обладнання до приміщень № XXVIII–XXXI. Розміщення обладнання у зазначених приміщеннях є доцільним з технічної та експлуатаційної точки зору, а також дозволяє у подальшому використовувати ці приміщення для господарської діяльності Державного податкового університету (зберігання матеріалів, інструментів тощо). Також, з метою виконання вимог чинного законодавства щодо забезпечення аварійних виходів та доступності для маломобільних груп населення, умовами діючого договору передбачено улаштування пандусу з західного боку будівлі. У зв’язку з цим виникла нагальна потреба у проведенні поточного ремонту приміщення тамбуру (приміщення № XXXIII). Крім того, повноцінне та безпечне використання підвальних приміщень гуртожитку є неможливим без виконання поточного ремонту приміщення № XXXXIII. У зв’язку з вищевикладеним, збільшується загальна площа підвальних приміщень, у яких необхідно виконати поточний ремонт, та яка в сукупності становить 357,44 кв. м. Виконання зазначених робіт є обов’язковим для безумовного дотримання припису Бучанського РУ ГУ ДСНС України від 25.11.2024 № 164001, виконання вимог чинного законодавства у сфері пожежної безпеки, охорони праці та інклюзії, а також забезпечення безпечної експлуатації гуртожитку. Враховуючи викладене, виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі послуги «Поточний ремонт приміщень: підвалу гуртожитку загальною площею 357,44 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Садова, 90» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 –(Інші завершальні будівельні роботи) з метою виконання припису органу державного нагляду та недопущення створення загроз життю і здоров’ю мешканців гуртожитку. Враховуючи викладене вище та з метою задоволення потреби на 2025 рік у послугах за предметом закупівлі послуги «Поточний ремонт приміщень: підвалу гуртожитку загальною площею 357,44 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Садова, 90» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 –(Інші завершальні будівельні роботи) необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість:
1 538 346.97 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги «Поточний ремонт приміщень: підвалу гуртожитку загальною площею 357,44 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Садова, 90»
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 24.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ «УРБАНТЕКС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
42537723
-
Контактна особа:
Захаренко Ігор Миколайович +380955073352
-
Адреса:
08297, Україна, Київська область, Бучанський р-н, м. Буча, вул. Гмирі Бориса, будинок 2, приміщення 69
Ціна пропозиції
1 538 346.97 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 14:39
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
e4226fe376654ef0be2836ea2213d63a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-25-010180-a-a1
Постачальник:
ТОВ «УРБАНТЕКС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
42537723
-
Адреса:
08297, Україна, Київська область, Бучанський р-н, м. Буча, вул. Гмирі Бориса, будинок 2, приміщення 69
Номер договору:
25321504
Сума договору:
1 538 346.97 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 281 955.81 UAH без ПДВ
Період дії договору:
23.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
23.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний