• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне папір офісний А 4

Завершена

11 200.00 UAH без ПДВ
Номер: 6d0c2a56939f4dac81eba07248916468
Внутрішній номер закупівлі: 27764968
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-25-009035-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактна особа: Величко Олена 380983933106 olenavelicko789@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Замовник або його відокремлений підрозділ перебуває на території активних бойових дій
Очікувана вартість: 11 200.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне папір офісний А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 56 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пл.Свободи, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Мантрова Тетяна Олександрівна
Ціна пропозиції 11 200.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 13:56
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4034bb376f7e4ebfbfa0c6622d31b3f3
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-25-009035-a-c1
Постачальник: ФОП Мантрова Тетяна Олександрівна
Номер договору: 17
Сума договору: 11 200.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне папір офісний А 4: 200.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 25.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 17.pdf