• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

1 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 6f680a7f2747413abca8a68c48b6180e
Внутрішній номер закупівлі: 27763347
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-25-007425-a   
Замовник: Служба у справах дітей виконавчого комітету Малинської міської ради
Контактна особа: Бондар Ліля Юріївна +380985151391 ssd_malyn888@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 800.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4 500 арк.(ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11601, Україна, Житомирська область, місто Малин, пл.Соборна, будинок 6А На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа - підприємець Карианов Олександр Володимирович
Ціна пропозиції 1 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 12:56
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 21429c18b6f247ccb298c2fe04709924
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-25-007425-a-b1
Постачальник: Фізична особа - підприємець Карианов Олександр Володимирович
Номер договору: 7
Сума договору: 1 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4 500 арк.(ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне): 180.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 23.12.2025 23:59
Статус:
Підписаний
PDF
договір 7.PDF
p7s
sign.p7s