-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги «Поточний ремонт окремих елементів покрівлі гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102а» (Державний бюджет)
Завершена
914 854.63
UAH з ПДВ
Номер:
28840fc83d7144ecbe8c7e1b2b2ac637
Внутрішній номер закупівлі:
27763319
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-25-007366-a
Замовник:
Державний податковий університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
44550814
-
Адреса:
08205, Україна, Київська область, місто Ірпінь, вул. Університетська 31
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Шарандіна Ольга Олександрівна +380675015294 tenderstu127@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Враховуючи наявну потребу замовника, що підтверджена службовою запискою від 16.12.2025 № СЗ/97/21-08 існує необхідність у здійсненні закупівлі послуги «Поточний ремонт окремих елементів покрівлі гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102а» за кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”», процедура відкритих торгів з особливостями передбачає такі мінімальні строки проведення: не менше 7 календарних днів — від дати оголошення процедури до дати проведення електронного аукціону; до 5 робочих днів — на розгляд та оцінку тендерних пропозицій; 5 календарних днів — строк оскарження рішення про визначення переможця; від 1 до 10 календарних днів — строк укладання договору про закупівлю. Таким чином, загальний мінімальний строк проведення відкритих торгів з особливостями до моменту укладання договору становить не менше 18 календарних днів, а з урахуванням максимально допустимого строку укладання договору — до 33 календарних днів. Водночас проміжок часу між датою підготовки службової записки та граничним строком надання послуг складає менше 30 календарних днів, що об’єктивно унеможливлює проведення відкритих торгів з особливостями у строках, визначених Постановою КМУ № 1178, з урахуванням усіх передбачених процедурних етапів. Комісією у складі працівників відділу інфраструктури, головного інженера та директора ТОВ «ФОРЕСТ КУБ» встановлено, що у діючому договорі та кошторисній документації не було передбачено виконання робіт з антисептичної та вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій покрівлі, а також окремих елементів, необхідних для належної експлуатації покрівлі. Відсутність зазначених робіт є неприпустимою з точки зору забезпечення пожежної безпеки, довговічності та експлуатаційної придатності будівлі гуртожитку. Відповідно до вимог чинних будівельних і протипожежних норм, зокрема ДБН та НАПБ, дерев’яні конструкції покрівель підлягають обов’язковій антисептичній та вогнезахисній обробці з метою захисту від гниття, біологічного ураження та зниження ризиків руйнування конструкцій у разі виникнення пожежі. Крім того, на горищі будівлі гуртожитку накопичено значну кількість відходів, утворених за попередні роки експлуатації, що унеможливлює виконання робіт з утеплення горищного простору та негативно впливає на енергоефективність і санітарний стан будівлі. Також виявлено відсутність окремих конструктивних елементів покрівлі та елементів системи водовідведення, а також захисних ковпаків над вентиляційними каналами, що призводить до прискореного зношення покрівлі та інженерних систем. Зазначені обставини створюють ризики для безпечної експлуатації будівлі гуртожитку та потребують негайного усунення. Проведення відкритих торгів у встановлені законодавством строки призведе до затягування виконання необхідних робіт та подальшого погіршення технічного стану покрівлі. З метою забезпечення біологічного та протипожежного захисту дерев’яних конструкцій, збереження тепла, підвищення енергоефективності будівлі та забезпечення безпечних умов проживання мешканців гуртожитку, виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі зазначених послуг шляхом укладення договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Враховуючи викладене вище та з метою задоволення потреби на 2025 рік у послугах за предметом закупівлі послуги «Поточний ремонт окремих елементів покрівлі гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102а» за кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість:
914 854.63 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги «Поточний ремонт окремих елементів покрівлі гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102а»
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 24.12.2025
Місце постачання
08205, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Тургенівська 102а, гуртожиток
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРЕСТ КУБ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
45861183
-
Контактна особа:
Любарський Ярослав Юрійович +380665128968
-
Адреса:
08140, Україна, Київська область, Бучанський р-н, с. Білогородка, вул. Київська, 2-Б
Ціна пропозиції
914 854.63 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 12:58
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
7c7a0ffc60964c4384cce55e62b76548
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-25-007366-a-b1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРЕСТ КУБ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
45861183
-
Адреса:
08140, Україна, Київська область, Бучанський р-н, с. Білогородка, вул. Київська, 2-Б
Номер договору:
25321503
Сума договору:
914 854.63 UAH з ПДВ
Сума договору:
762 378.86 UAH без ПДВ
Період дії договору:
23.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
23.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний