-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Сир твердий
Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору транспортом Продавця впродовж 3 (трьох) календарних днів з моменту надходження заяви Покупця, з 15.01.2026 по 25.12.2026 року на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.) за кінцевим місцем призначенням м. Київ. Товар постачається однією партією відповідно до заявки Покупця. Конкретна адреса місця поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Постачання товару повинно здійснюватись за заявкою Покупця до 25.12.2026. Транспортний засіб, яким буде здійснюватись поставка товару Покупцю, повинен відповідати вимогам ст. 25 та ст. 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами) «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Товар повинен супроводжуватися документами (ТТН, документи які засвідчують якість та безпеку (декларація виробника-оригінал або посвідчення якості завірена печаткою сертифікованої лабораторії яка його видала). Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено представниками Покупця в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. Прийняття Товару за кількістю та якістю оформлюється видатковою накладною, яка повинна бути складена у день приймання Товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, представник Покупця, спільно з представником Продавця, відображає це у видатковій накладній , про що складається відповідний Акт. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару, або нестача будь-якої його кількості, Продавець зобов’язаний у 5-ти денний строк з дня виявлення недоліку поставити Покупцю недопоставлену частину Товару та негайно розпочати усунення порушень за свій рахунок, відшкодовуючи всі збитки, яких може при цьому зазнати Покупець. Покупець відкладає приймання Товару за кількістю та якістю, доки Продавець не наддасть документи, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару. Приймання Товарів за кількістю та якістю у всіх випадках, неурегульованих цим Договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-6 від 15.06.65 р.) та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-7 від 25.04.66 р.) з доповненнями та змінами, які внесені до них згідно з установленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих. У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Продавцем. Покупець має право вимагати у Продавця проведення лабораторного аналізу (за рахунок Продавця) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Покупцю.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 30.12.25 09:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 30.12.25 09:00)
-
Код ЄДРПОУ:
14321469
-
Адреса:
Україна, Київська область, Київ
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата Товару проводиться у національній валюті України. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Покупець. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем лише після його фактичного отримання Покупцем та за дійсний отриманий обсяг товару належної якості на підставі належним чином оформлених та підписаних Сторонами рахунків (рахунків-фактур) та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару та відповідних документів, які є підставою для оплати, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця. Датою оплати поставленого Продавцем товару за Договором вважається дата списання коштів з реєстраційного рахунка Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування даної закупівлі Товару на реєстраційний рахунок Покупця. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Товар, що постачається Продавцем, оплачується Покупцем за ціною відповідно до специфікації.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні