• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги «Поточний ремонт дверних та віконних прорізів мансарди навчального корпусу А4 за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Університетська, 31»

Завершена

338 719.21 UAH з ПДВ
Номер: 33458b24edea4dbcbeee4c22a32ca88d
Внутрішній номер закупівлі: 27761282
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-25-005346-a   
Замовник: Державний податковий університет
Контактна особа: Шарандіна Ольга Олександрівна +380675015294 tenderstu127@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Враховуючи наявну потребу замовника, що підтверджена службовою запискою від 05.12.2025 № СЗ/93/21-08 існує необхідність у здійсненні закупівлі послуги «Поточний ремонт дверних та віконних прорізів мансарди навчального корпусу А4 за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Університетська, 31» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 –(Інші завершальні будівельні роботи). Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”», процедура відкритих торгів з особливостями передбачає такі мінімальні строки проведення: не менше 7 календарних днів — від дати оголошення процедури до дати проведення електронного аукціону; до 5 робочих днів — на розгляд та оцінку тендерних пропозицій; 5 календарних днів — строк оскарження рішення про визначення переможця; від 1 до 10 календарних днів — строк укладання договору про закупівлю. Таким чином, загальний мінімальний строк проведення відкритих торгів з особливостями до моменту укладання договору становить не менше 18 календарних днів, а з урахуванням максимально допустимого строку укладання договору — до 33 календарних днів. Водночас проміжок часу між датою підготовки службової записки та граничним строком надання послуг складає менше 30 календарних днів, що об’єктивно унеможливлює проведення відкритих торгів з особливостями у строках, визначених Постановою КМУ № 1178, з урахуванням усіх передбачених процедурних етапів. З метою забезпечення учасників освітнього процесу належним аудиторним фондом та створення безпечних і комфортних умов для проведення навчальних занять виникла нагальна потреба у закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень Університету. У січні 2026 року заплановано організацію освітнього процесу для здобувачів вищої освіти в очному (офлайн) форматі. Для забезпечення безперервного та якісного навчання необхідно у стислі строки привести аудиторії та навчальні приміщення у належний технічний і санітарний стан. Частина приміщень потребує поточного ремонту у зв’язку з фізичним зношенням, пошкодженнями та наслідками попередньої експлуатації елементів внутрішнього оздоблення, дверних і віконних прорізів, що призводить до перевитрат енергоносіїв та не забезпечує належний температурний режим. Несвоєчасне виконання зазначених робіт унеможливлює повноцінне використання аудиторного фонду, створює потенційні ризики для безпеки учасників освітнього процесу та може призвести до зриву організації навчання в офлайн-режимі. Враховуючи викладене вище та з метою задоволення потреби на 2025 рік у послугах за предметом закупівлі послуги «Поточний ремонт дверних та віконних прорізів мансарди навчального корпусу А4 за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Університетська, 31» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 –(Інші завершальні будівельні роботи) необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість: 338 719.21 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги «Поточний ремонт дверних та віконних прорізів мансарди навчального корпусу А4 за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Університетська, 31»
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 24.12.2025
Місце постачання 08205, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Університетська, 31, навчальний корпус А4 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ «ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ»
Ціна пропозиції 338 719.21 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 11:50
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a7b1fdb40b92445488d979a8f1cafaf4
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-25-005346-a-c1
Постачальник: ТОВ «ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ»
Номер договору: 25321507
Сума договору: 338 719.21 UAH з ПДВ
Сума договору: 282 266.01 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 23.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
xlsx
ПВР.xlsx
pdf
Протокол правомірності.pdf
pdf
Договір з додатками.pdf