-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з розширення функціональних можливостей системи електронного документообігу Державного податкового університету (Державний бюджет)
Завершена
164 160.00
UAH з ПДВ
Номер:
e79bd50772ef49a2beb072f3e408b38b
Внутрішній номер закупівлі:
27738165
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-24-002611-a
Замовник:
Державний податковий університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
44550814
-
Адреса:
08205, Україна, Київська область, місто Ірпінь, вул. Університетська 31
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Шарандіна Ольга Олександрівна +380675015294 tenderstu127@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У Державному податковому університеті впродовж 2020–2025 років впроваджено та використовується система електронного документообігу АСКОД, яка інтегрована в управлінські та фінансово-господарські процеси університету разом із корпоративним порталом та фінансово-обліковою системою ІС-ПРО. З метою подальшої цифровізації та оптимізації процесів документообігу виникла об’єктивна необхідність у розширенні функціональних можливостей СЕД АСКОД, зокрема доопрацюванні API системи для забезпечення автоматизованої інтеграції з корпоративним порталом та системою ІС-ПРО. Типовий функціонал СЕД АСКОД та стандартний API не забезпечують можливості автоматичного ініціювання маршрутів погодження і підписання документів із зовнішніх систем, а також перевірки статусів підписання документів у сервісі АСКОД Онлайн. Відсутність зазначеного функціоналу зумовлює необхідність ручного перенесення та дублювання даних, що призводить до збільшення строків обробки документів, підвищення ризиків технічних і людських помилок, втрати або дублювання документів та ускладнення контролю за їх проходженням. Доопрацювання API СЕД АСКОД є технічно необхідним для створення єдиного цифрового контуру документообігу та забезпечення безперервності роботи університету. Майнові права інтелектуальної власності на програмне забезпечення СЕД АСКОД належать Приватному акціонерному товариству «Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”». Зазначена компанія є єдиним розробником і правовласником програмного забезпечення АСКОД та володіє виключними майновими правами на його вихідні коди, архітектуру, структуру баз даних і механізми інтеграції. Відповідно до статті 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп’ютерні програми є об’єктами авторського права, а згідно зі статтями 15 та 16 цього Закону виключні майнові права на використання, модифікацію та доопрацювання програмного забезпечення належать його правовласнику. ПрАТ «ІнфоПлюс» не передавало та не надавало іншим юридичним чи фізичним особам прав на модифікацію або розширення функціональних можливостей СЕД АСКОД. Таким чином, послуги з доопрацювання та розширення API СЕД АСКОД можуть бути надані виключно ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”», оскільки залучення іншого суб’єкта господарювання є технічно неможливим через відсутність у нього законних прав доступу до вихідних кодів програмного забезпечення та технічної документації, що свідчить про відсутність конкуренції з технічних причин. Враховуючи зазначене та потребу Університету в забезпеченні належного функціонування СЕД, було прийнято рішення здійснити закупівлю послуг у АТ «ІнфоПлюс» за кодом ДК 021:2015: 72260000-5 Послу¬ги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з розширення функціональних можливостей системи електронного документообігу Державного податкового університету) без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість:
164 160.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реалізація функціональності з автоматичної реєстрації РК з зовнішнього порталу, які потрапили в надходження
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 25.12.2025
Реалізація процедури автоматичної відправки договору з зовнішнього порталу на підписання
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 25.12.2025
Реалізація процедури автоматичної відправки договору з зовнішнього порталу на підписання/погодження працівнику університету
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 25.12.2025
Реалізація нових станів маршрутів з перевіркою на наявність відправки РК підписаного договору в АСКОД Онлайн
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 25.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Приватне акціонерне товариство “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”
×
-
Код ЄДРПОУ:
16400836
-
Контактна особа:
Артем МОКРЯКОВ +380445851667
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Митрополита Андрeя Шептицького, 4а
Ціна пропозиції
164 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.12.2025 09:55
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
150c83e4ff14446db692b27b58018f1a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-24-002611-a-b1
Постачальник:
Приватне акціонерне товариство “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”
×
-
Код ЄДРПОУ:
16400836
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Митрополита Андрeя Шептицького, 4а
Номер договору:
551/2025
Сума договору:
164 160.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
136 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Реалізація функціональності з автоматичної реєстрації РК з зовнішнього порталу, які потрапили в надходження: 29 400.00000 UAH з ПДВ
Реалізація процедури автоматичної відправки договору з зовнішнього порталу на підписання: 29 400.00000 UAH з ПДВ
Реалізація процедури автоматичної відправки договору з зовнішнього порталу на підписання/погодження працівнику університету: 79 200.00000 UAH з ПДВ
Реалізація нових станів маршрутів з перевіркою на наявність відправки РК підписаного договору в АСКОД Онлайн: 26 160.00000 UAH з ПДВ
Реалізація процедури автоматичної відправки договору з зовнішнього порталу на підписання: 29 400.00000 UAH з ПДВ
Реалізація процедури автоматичної відправки договору з зовнішнього порталу на підписання/погодження працівнику університету: 79 200.00000 UAH з ПДВ
Реалізація нових станів маршрутів з перевіркою на наявність відправки РК підписаного договору в АСКОД Онлайн: 26 160.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
23.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
23.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний