• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт будівлі складу літ. «О», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

795 373.03 UAH з ПДВ
Номер: 53dcc8314a194900bfd82be15c72f5c0
Внутрішній номер закупівлі: 27732236
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-23-021152-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Здітовецький Олександр Георгійович 380442413147 o.zditovetskyi@ducit.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ» 1.2. місцезнаходження замовника: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Володимира Сікевича, буд. 28 1.3. ідентифікаційний код замовника: 24521399 1.4. категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності: 2.1. Капітальний ремонт будівлі складу літ. «О», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи. 3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 795 373,03 грн. 4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 3132 5. Вид закупівлі та орієнтовний початок проведення: Закупівля без використання електронної системи закупівель 5.1. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель 5.2.Орієнтовний початок проведення: грудень 2025 року. 6. Примітки: Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей: коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. 30.10.2025 Президент України підписав Закон про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 4643-IX від 21.10.2025. Законом № 4643-IX передбачено продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 05.11.2025 на 90 діб, тобто до 5 години 30 хвилин 03.02.2026. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. На підставі службової записки начальника відділу функціонального забезпечення діяльності Юлії Литвин від 01.12.2025 № вн-4389 між ДУ ЦІТ МВС України та ТОВ «БРАММЕР» було укладено договір № 358/2025 від 22.12.2025 на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі складу літ. «О», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи». В зв’язку з коригуванням проєктної документації (зокрема, зміна типу опорядження стелі та підлог, необхідність мурування додаткових перегородок з подальшим опорядженням, ремонту фасадної зовнішньої стіни, облаштування існуючої металевої балки, виконання внутрішніх санітарно-технічних робіт) по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі складу літ. «О», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)» (експертний звіт від 31.07.2025 № 00-0218/01-25/КД) існує необхідність в проведення закупівлі. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період кінця 2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави» та протокол рішення уповноваженої особи щодо прийняття рішення про закупівлю Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Службова записка від начальника відділу функціонального забезпечення діяльності Юлії Литвин, від 01.12.2025 № вн-4389. 2. Експертний звіт від 31.07.2025 № 00-0218/01-25/КД. 3. Звіт про результати закупівлі UA-2024-10-02-012849-a
Очікувана вартість: 795 373.03 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт будівлі складу літ. «О», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 робота
Період постачання до 26.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ БРАММЕР
Ціна пропозиції 795 373.03 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.12.2025 17:18
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: bfbccb7dc2814de1ab2c19f2467de8bf
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-23-021152-a-a1
Постачальник: ТОВ БРАММЕР
Номер договору: 358/2025
Сума договору: 795 373.03 UAH з ПДВ
Сума договору: 662 810.86 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.12.2025 00:00 - 31.12.2026 00:00
Дата підписання: 22.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
358-2025 від 22.12.2025.pdf
pdf
UA-2024-10-02-012849-a-report (3).pdf
rtf
додаток 2. 112_ДЦ_ДФ_02-01-02.rtf
docx
Договір БРАММЕР 50 ВІДСОТКІВ ЛІТЕРА О.docx
rtf
додаток 1. 112_ДЦ_ДФ_02-01-01.rtf
rtf
додаток 4. 112_ДЦ_ДЦ.rtf
rtf
додаток 3. 112_ДЦ_ДФ_02-01-03.rtf
rtf
Додаток 5. 112_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
rtf
додаток 7. 112_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf
rtf
додаток 8. 112_ДЦ_ПВР.rtf
rtf
додаток 6. 112_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf
docx
Додаток 9. План фінансування літ. О.docx
docx
Додаток 10. Календарний графік.docx
docx
Додаток 11. tmp (1).docx
pdf
Протокол УО О-162 2025.pdf
pdf
звіт О (1).pdf
pdf
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп. 8 п....
pdf
Службова Браммер додатковий договір літ О (1).pdf
pdf
Протокол УО О-163 2025.pdf
p7s
sign.p7s