-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Картопля пізня, клас екстра
Завершена
98 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
47c45493bf2b41babafba0852675ef33
Внутрішній номер закупівлі:
27729066
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-23-017980-a
Замовник:
КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03190455
-
Адреса:
32400, Україна, Хмельницька область, місто Дунаївці, вул. Київська, 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Кравчук Галина Володимирівна +380970716374 dunzakup@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03 лютого 2026 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Комунальна установа є закладом соціального захисту, де цілодобово проживають та перебувають на повному державному забезпеченні особи з психоневрологічними захворюваннями та внутрішньо переміщені особи (ВПО). Забезпечення харчуванням цієї категорії громадян є безперервним процесом, що гарантується державою. Відповідно до службової записки завгоспа від 19 грудня 2025 року існує потреба у здійсненні Закупівлі Картопля пізня, клас екстра для відділення в с. Голозубинці, в якому проживають внутрішньо-переміщені (евакуйовані) особи Вважаючи на статус закладу (психоневрологічний інтернат), специфіку контингенту, проаналізувавши залишки продуктів на складі виникла нагальна потреба у закупівлі картоплі пізньої, класу екстра. Невиконання закупівлі призведе до порушення санітарно-гігієнічних норм, порушення режиму харчування вразливих категорій підопічних (ВПО), що може спричинити погіршення стану їхнього здоров’я та соціальну напругу. Враховуючи, що фінансування виділено з загального фонду бюджету на поточний 2025 рік, термін використання коштів обмежений 24 грудня 2025 року. Проведення відкритих торгів (мінімум 7 днів) або запиту пропозицій постачальників у електронному каталозі (мінімум 4 дні) з урахуванням часу на укладання та реєстрацію договору в органах ДКСУ є неможливим. Початок конкурентної процедури на даному етапі призведе до неможливості освоєння бюджетних коштів та, як наслідок, зриву забезпечення харчуванням підопічних інтернату. Отже, враховуючи зазначене, з метою завершення бюджетного року, що регулюється Бюджетним кодексом України (ст. 57) та спеціальним Регламентом Казначейства, враховуючи ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі Картопля пізня, клас екстра та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість:
98 000.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля пізня, клас екстра
Кількість
5600 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа – підприємець Якимчук Леонід Миколайович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2867810899
-
Контактна особа:
Леонід ЯКИМЧУК 0673830176
-
Адреса:
29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Олега Ольжича, буд. 4/1 кв 9
Ціна пропозиції
98 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.12.2025 16:00
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
ab112fa9825d401182f85cbf1b43d44e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-23-017980-a-c1
Постачальник:
Фізична особа – підприємець Якимчук Леонід Миколайович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2867810899
-
Адреса:
29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Олега Ольжича, буд. 4/1 кв 9
Номер договору:
180
Сума договору:
98 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
22.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
22.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний