• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Завершена

2 850.00 UAH з ПДВ
Номер: b61e3a01b107426d9aa5c956138491f4
Внутрішній номер закупівлі: 27724723
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-23-013556-a   
Замовник: Головненська селищна рада
Контактна особа: Марчук Віталій Володимирович +380337731395 golovne.lbm@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 850.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
квитанція
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 1000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
ж-л р-ії розпоряджень
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 6 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
ж-л прийм. заяв і док. на соц.допом.
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
ж-л прийм. заяв і докум. на пільги і субс.
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
ж-л р-ії інстр. з питань ОП
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КП Друкарня Любомльської міської ради
Ціна пропозиції 2 850.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.12.2025 14:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 70c76c249be6430faecddfe0e4bcc68c
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-23-013556-a-a1
Постачальник: КП Друкарня Любомльської міської ради
Номер договору: 129
Сума договору: 2 850.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 375.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 23.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний