• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м.Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «Front Office та Custody RECords» за адресою: м.Горохів Волинської області» (коригування) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Завершена

499 999.20 UAH з ПДВ
Номер: 5ea051011b474fe290e4d652652a15bd
Внутрішній номер закупівлі: 27717411
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-23-006176-a   
Замовник: Головне управління Національної поліції у Волинській області
Контактна особа: Мельничук Марія Петрівна 380332742488 zakupivli@vl.police.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Головним управлінням Національної поліції у Волинській області у 2023 році проведено процедуру закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м.Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «Front Office та Custody RECords» за адресою: вул. Шевченка,27 в м.Горохів Волинської області», ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-31-010574-a. За результатами розгляду тендерних пропозицій було укладено договір з найбільш економічно вигідною пропозицією ТзОВ «Волбуд» (код ЄДРПОУ 40299777) від 28.11.2023р. №562 (додається). Ціна договору – 4 789 050,44 грн з ПДВ. При проведенні ремонтно-будівельних робіт по Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м.Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «Front Office та Custody RECords» за адресою: вул. Шевченка,27 в м.Горохів Волинської області виникла необхідність у виконанні додаткових робіт у зв’язку з зміною фізичних обсягів загальнобудівельних робіт, влаштування внутрішніх мереж водопроводу каналізації та системи вентиляції, влаштування ганків, пандусів та тактичних смуг які відповідають сучасним ДБН інклюзивності будівель і споруд. Дані роботи не були передбачені у проєктно-кошторисній документації. З цією метою проведена експертиза на коригування проєктно-кошторисної документації об’єкту, на підставі якої отримано позитивний експертний звіт від 15.12.2025 № 293/03-0256/01-25 (додається) та планується укладання договору з генпідрядником на виконання додаткових робіт. Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог підпункту 8 пункту 13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) пропонується здійснити закупівлю. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
Очікувана вартість: 499 999.20 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м.Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «Front Office та Custody RECords» за адресою: м.Горохів Волинської області» (коригування) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 10.12.2026
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
Ціна пропозиції 499 999.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.12.2025 11:29
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a8ab9e9f31494c2d9ab3671c3087335f
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-23-006176-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
Номер договору: 523
Сума договору: 499 999.20 UAH з ПДВ
Сума договору: 416 666.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.12.2025 00:00 - 31.12.2026 00:00
Дата підписання: 23.12.2025 11:00
Статус:
Підписаний
xls
Додаток_ 5.xls
pdf
дог № 523_ від 23.12.2025.pdf
rtf
Додаток _4.rtf
docx
Договір (3)_ (1).docx
rtf
Додаток _ 1.rtf
docx
Додаток 2_. Ор〓〓нтовнии〓_план_ф〓нансування.docx
doc
Додаток __3. Графік_виконання_робіт (2).doc