• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Додаткові послуги демонтажу незаконно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд, гаражів, кіосків, металевих та дерев’яних конструкцій, господарських споруд (сараїв тощо), парканів, обмежувачів руху, шлагбаумів, балок, запірних планок та інших об’єктів, які розміщені без відповідних документів на території Луцької міської територіальної громади з відновленням належного та естетичного рівня благоустрою територій, транспортування

Завершена

245 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 7d8758cea2c944858201f14b9bd0b4af
Внутрішній номер закупівлі: 27707024
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-22-021013-a   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Маїло Іванна Олексіївна 380667807877 dmv.urist2@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: У 2025 році між Департаментом муніципальної варти Луцької міської ради та Приватним підприємством «РОУДІЗ» за результатами процедури відкриті торги укладено договір №122 від 29.07.2025 про надання послуг демонтажу самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд, гаражів, кіосків, металевих та дерев’яних конструкцій, господарських споруд (сараїв тощо), парканів, обмежувачів руху, шлагбаумів, балок, запірних планок та інших об’єктів, які розміщені без відповідних документів на території Луцької міської територіальної громади з відновленням належного та естетичного рівня благоустрою територій, транспортування на 2025 рік за кодом ДК: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-07-009065-a) на загальну суму 499 999.98 грн (Чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 98 копійок). У процесі виконання основного договору виникла нагальна необхідність у наданні додаткових аналогічних послуг, що не були передбачені первинним обсягом закупівлі. Відповідно до рішення Луцької міської ради №84/103 від 26.11.2025 «Про внесення змін до Програми впорядкування малих архітектурних форм, тимчасових споруд, конструкцій, тимчасового затримання та переміщення занедбаних транспортних засобів в Луцькій міській територіальній громаді на 2025–2027 роки» здійснено перерозподіл коштів в межах КПКВК 1416030 «Організація благоустрою населених пунктів», згідно з довідкою змін до кошторису №15 від 01.12.2025, у зв’язку із аудитом виконання прийнятих рішень Виконавчого комітету Луцької міської ради щодо демонтажу самовільно встановлених конструкцій, МАФів, господарських споруд тощо, виявленням фактів невиконання у добровільному порядку демонтажів, розміщених незаконно конструкцій, МАФів, споруд, тощо, необхідністю оперативного реагування з метою забезпечення належного стану благоустрою, безпеки та дотримання вимог чинного законодавства виникла нагальна необхідність у додаткових послугах за предметом аналогічним первинному договору. Зазначені додаткові послуги є аналогічними до послуг, що є предметом основного договору, виконуються за тими самими технічними, якісними та організаційними умовами і можуть бути надані виключно тим самим виконавцем, оскільки: - залучення іншого виконавця призведе до технічної та організаційної несумісності наданих послуг демонтажу; - зміна виконавця може спричинити затримки у наданні послуг з демонтажу, додаткові витрати та ризики для забезпечення безперервності процесу демонтажу; - чинний виконавець уже має необхідну техніку, матеріально-технічну базу та досвід надання послуг з демонтажу на території громади. Вартість додаткових послуг не перевищує 50 відсотків вартості основного договору, а закупівля здійснюється протягом строку дії основного договору, що повністю відповідає вимогам пп. 8 п. 13 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі додаткових послуг демонтажу самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд, гаражів, кіосків, металевих та дерев’яних конструкцій, господарських споруд (сараїв тощо), парканів, обмежувачів руху, шлагбаумів, балок, запірних планок та інших об’єктів, які розміщені без відповідних документів на території Луцької міської територіальної громади з відновленням належного та естетичного рівня благоустрою територій, транспортування за кодом ДК: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Враховуючи вищезазначене у замовника виникла обґрунтована потреба у здійсненні закупівлі додаткових послуг з демонтажу самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд, гаражів, кіосків, металевих та дерев’яних конструкцій, господарських споруд (сараїв тощо), парканів, обмежувачів руху, шлагбаумів, балок, запірних планок та інших об’єктів, розміщених без відповідних дозвільних документів на території Луцької міської територіальної громади, з відновленням належного та естетичного рівня благоустрою територій, включаючи транспортування за кодом ДК: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи. З огляду на викладене, здійснення закупівлі додаткових послуг у того самого виконавця без застосування відкритих торгів є обґрунтованим, правомірним та таким, що відповідає чинному законодавству у сфері публічних закупівель. У зв’язку з цим, задля належного та повного виконання повноважень департаментом муніципальної варти Луцької міської ради та потребою закупівлі додаткових послуг з демонтажу самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд, гаражів, кіосків, металевих та дерев’яних конструкцій, господарських споруд (сараїв тощо), парканів, обмежувачів руху, шлагбаумів, балок, запірних планок та інших об’єктів, розміщених без відповідних дозвільних документів на території Луцької міської територіальної громади, з відновленням належного та естетичного рівня благоустрою територій, включаючи транспортування ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: 1. Закупівлю додаткових послуг з демонтажу самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд, гаражів, кіосків, металевих та дерев’яних конструкцій, господарських споруд (сараїв тощо), парканів, обмежувачів руху, шлагбаумів, балок, запірних планок та інших об’єктів, розміщених без відповідних дозвільних документів на території Луцької міської територіальної громади, з відновленням належного та естетичного рівня благоустрою територій, включаючи транспортування здійснити без використання електронної системи закупівель (підпункт 8 пункт 13 Особливостей). 2. Укласти Договір № 248 від 22.12.2025 про закупівлю додаткових послуг з демонтажу самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд, гаражів, кіосків, металевих та дерев’яних конструкцій, господарських споруд (сараїв тощо), парканів, обмежувачів руху, шлагбаумів, балок, запірних планок та інших об’єктів, розміщених без відповідних дозвільних документів на території Луцької міської територіальної громади, з відновленням належного та естетичного рівня благоустрою територій, включаючи транспортування (ДК: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) з ПП «РОУДІЗ». 3. Оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (https://smarttender.biz).
Очікувана вартість: 245 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові послуги демонтажу незаконно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд, гаражів, кіосків, металевих та дерев’яних конструкцій, господарських споруд (сараїв тощо), парканів, обмежувачів руху, шлагбаумів, балок, запірних планок та інших об’єктів, які розміщені без відповідних документів на території Луцької міської територіальної громади з відновленням належного та естетичного рівня благоустрою територій, транспортування
Код ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Кількість 2 одиниця
Період постачання 22.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Приватне підприємство "Ространс"
Ціна пропозиції 245 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.12.2025 16:54
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 670540e619fd40d6bbef935eabf19a51
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-22-021013-a-b1
Постачальник: Приватне підприємство "Ространс"
Номер договору: 248
Сума договору: 245 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 204 166.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 22.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 248.pdf
pdf
Обгрунтування.pdf