• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір формату А-4, ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

15 300.00 UAH з ПДВ
Номер: ddea46d30be34c909316842a45767a36
Внутрішній номер закупівлі: 27698915
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-22-012771-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Юлія Даниленко +380666305955 karlvukon@gmail.com https://karlivka-mrada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 15 300.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір формату А-4, ДК 021:2015: 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, буд. 54 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЮЛІС"
Ціна пропозиції 15 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.12.2025 14:17
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d89d1034317d49fdb56ab92439c75abd
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-22-012771-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЮЛІС"
Номер договору: 119
Сума договору: 15 300.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 12 750.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 19.12.2025 14:07
Статус:
Підписаний