-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Виноградівка – Вулкенєшть» (додаткові послуги)
Завершена
941 508.86
UAH з ПДВ
Номер:
351f3382960f4757b655cb6cfae73563
Внутрішній номер закупівлі:
27678783
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-19-022937-a
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
25829550
-
Адреса:
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М. Грушевського, 49
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Усова Олена Володимирівна 380971623882 usova.ov@restoration.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ
для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області; 65031, м. Одеса, вул. М. Грушевського, 49, код ЄДРПОУ 25829550, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Виноградівка – Вулкенєшть» (додаткові послуги) (Код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розмір бюджетного призначення: фінансування за рахунок коштів загального фонду державного бюджету (КПКВК 3111020) відповідно до ПКМУ від 18 лютого 2025 р. № 174 (зі змінами) на 2025 рік у розмірі: 941 508,86 грн.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03 лютого 2026 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Відповідно до протоколу засідання технічної наради від 03.12.2025 № 9 існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Службою відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області укладено договір на надання послуг 1П/КПП/25 02.09.2025 за результатами закупівлі. Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Виноградівка – Вулкенєшть» виконується за схемою «проєктуй – будуй», що передбачає формування проєктних рішень після розроблення та узгодження технічної документації з усіма причетними службами.
Під час формування технічних вимог на розробку технічно-кошторисної документації (ТВ) та визначення очікуваної вартості поточного ремонту враховувалось місце розташування існуючих модульних споруд, які потребували заміни на нові, та потреби у влаштуванні навісу саме над цими модульними спорудами. Ці параметри визначили первинні обсяги будівельних робіт та кошторисні розрахунки.
У процесі розроблення проєктних рішень та їх погодження з відповідними підрозділами Держмитслужби та Держприкордонслужби місця розташувань нових модульних споруд були змінені.
Ця зміна є вимушеною та обумовлена:
• забезпеченням оптимальної логістики руху людей та транспорту;
• підвищенням рівня безпеки;
• відповідністю функціональним вимогам службових підрозділів.
Перенесення модулів зумовило необхідність збільшення площі навісу, оскільки технічна вимога – розміщення всіх модульних споруд під навісом – залишилася незмінною.
У зв’язку з цим збільшилися:
• площа покриття;
• довжина та кількість несучих елементів;
• висота окремих конструктивних частин;
• обсяг металоконструкцій та кріплень;
• обсяг робіт із улаштування фундаментів та підготовчих робіт.
Крім того, під час подальшого опрацювання функціональних потреб органів контролю також виникла потреба у включенні до проєкту влаштування вольєрів для службових собак та додаткових заходів з благоустрою території, що також не враховувалися в початковій вартості.
Схема «проєктуй – будуй» передбачає можливість таких коригувань, оскільки проєктні рішення формуються після детального аналізу умов на місці та узгодження з користувачами об’єктів.
Зазначені зміни призводять до збільшення кошторисної вартості проєкту, що:
• впливає на загальний обсяг робіт;
• виходить за рамки початково визначеної очікуваної вартості;
• вимагає ухвалення уповноваженого рішення щодо виконання додаткових робіт.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі: Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Виноградівка – Вулкенєшть» (додаткові послуги) (Код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Протокол засідання технічної наради від 03.12.2025 № 9.
2. Відомість обсягів робіт (Додаток 2 до Договору).
Очікувана вартість:
941 508.86 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Виноградівка – Вулкенєшть» (додаткові послуги)
Кількість
1 послуга
Період постачання
17.12.2025 - 01.04.2026
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 58"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39348815
-
Адреса:
23211, Україна, Вінницька область, смт Стрижавка, вул.Молодіжна, будинок 16
Ціна пропозиції
941 508.86 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2025 17:58
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
259e2ea1652e4a819f9799629222e16a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-19-022937-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 58"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39348815
-
Адреса:
23211, Україна, Вінницька область, смт Стрижавка, вул.Молодіжна, будинок 16
Номер договору:
1П/КПП/25/ДП
Сума договору:
941 508.86 UAH з ПДВ
Сума договору:
784 590.72 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.12.2025 00:00 - 01.04.2026 00:00
Дата підписання:
17.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний