• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки(заправка картриджів, заміна вала, чистка)

Завершена

17 200.00 UAH без ПДВ
Номер: ef07fb61f57e4c01bc40157ace32c708
Внутрішній номер закупівлі: 27674679
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-19-018798-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛИМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Карпова Ольга Василівна 380663230195 vklimanrada@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Замовник або його відокремлений підрозділ перебуває на території активних бойових дій
Обґрунтування умови застосування: Підпунктом 2 пункту 13 Постанови встановлено , що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 28.02.2025 року №376 із змінами зазначено, що Лиманська міська територіальна громада на час укладання договору знаходиться на території активних бойових дій.
Очікувана вартість: 17 200.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки(заправка картриджів, заміна вала, чистка)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Тамбовцев Олександр Олегович
Ціна пропозиції 17 200.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2025 15:30
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4d094453163a4014b2f51289bca19cb0
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-19-018798-a-c1
Постачальник: ФОП Тамбовцев Олександр Олегович
Номер договору: 93
Сума договору: 17 200.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 17.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обгрунтування 17200,00.pdf
pdf
договір 17200,00 Тамбовцев.pdf
p7s
sign.p7s