-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Поліграфічна продукція
Активна
34 485.00
UAH без ПДВ
Номер:
625d0a7b1af442deab337d891cbddf7c
Внутрішній номер закупівлі:
27672157
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-19-016198-a
Замовник:
ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04362125
-
Адреса:
08112, Україна, Київська область, Дмитрівка, Київська область, Бучанський район, село Дмитрівка, вулиця Садова 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Тимчук Ірина Анатоліївна +380459879131 zakupivli@dtg.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
34 485.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вчинення нотаріальних дій (нотаріальними конторами) А4*50
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал обліку конвертів (Пакувань) з грифом "Для службового користування" дод.1, А4*50
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал обліку особистого прийому громадян А4*100
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом "Для службового користуванняг" дод.3, А4*50
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом "Для службового користуванняг" дод.3, А4*50
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції А4*200
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції А4*50
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції А4*200
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції А4*50
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації довідок А4*50
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації запитів для публічної інформації А4*150
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації запитів для публічної інформації А4*50
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян А4*150
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для взяття на облік внутрішньо переміщених осіб А4*100
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги А4*100 А4*100
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Погосподарська книга А3*100
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації запитів для публічної інформації А4*100
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "Ланчук Олена Валеріївна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2746302682
-
Контактна особа:
Ланчук Олена Валеріївна 0689235641
-
Адреса:
03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Краснова, 17, 25
Ціна пропозиції
34 485.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2025 15:22
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
82a8feb7408d4167a6aee3efea49163c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-19-016198-a-c1
Постачальник:
ФОП "Ланчук Олена Валеріївна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2746302682
-
Адреса:
03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Краснова, 17, 25
Сума договору:
34 485.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Вчинення нотаріальних дій (нотаріальними конторами) А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку конвертів (Пакувань) з грифом "Для службового користування" дод.1, А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку особистого прийому громадян А4*100: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом "Для службового користуванняг" дод.3, А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом "Для службового користуванняг" дод.3, А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції А4*200: 930.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції А4*200: 930.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації довідок А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації запитів для публічної інформації А4*150: 930.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації запитів для публічної інформації А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян А4*150: 930.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для взяття на облік внутрішньо переміщених осіб А4*100: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги А4*100 А4*100: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації запитів для публічної інформації А4*100: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку конвертів (Пакувань) з грифом "Для службового користування" дод.1, А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку особистого прийому громадян А4*100: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом "Для службового користуванняг" дод.3, А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом "Для службового користуванняг" дод.3, А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції А4*200: 930.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції А4*200: 930.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації довідок А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації запитів для публічної інформації А4*150: 930.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації запитів для публічної інформації А4*50: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян А4*150: 930.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для взяття на облік внутрішньо переміщених осіб А4*100: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги А4*100 А4*100: 495.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації запитів для публічної інформації А4*100: 495.00000 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації