• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Забезпечення проведення протокольних заходів канцелярськими товарами (олівці графітові)

Завершена

3 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 89a982d221584f39bb48cf09bc5272f1
Внутрішній номер закупівлі: 27668987
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-19-013020-a   
Замовник: Управління протокольних та масових заходів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Чекурда Яна Олександрівна 380567427064 pasechnik@adm.dp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Забезпечення проведення протокольних заходів канцелярськими товарами (олівці графітові)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товаристово з обмеженою відповідальністю "АСТЕОН"
Ціна пропозиції 3 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2025 13:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 8565265e9c294d749e908993321c7f99
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-19-013020-a-a1
Постачальник: Товаристово з обмеженою відповідальністю "АСТЕОН"
Номер договору: 30
Сума договору: 3 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 500.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Забезпечення проведення протокольних заходів канцелярськими товарами (олівці графітові): 6.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 18.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 18.12.2025 10:00
Статус:
Підписаний