-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Катетер ентеральний живлячий одноразовий, стерильний, з мітками Fr 18; Катетер ентеральний живлячий одноразовий, стерильний, з мітками Fr 15
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 23.12.25 00:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 23.12.25 00:00)
2 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
9fe85b595f654351bf88ba62a056a30b
Внутрішній номер закупівлі:
27653761
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-18-024641-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРБІВСЬКА СЕЛИЩНА ЛІКАРНЯ ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44053455
-
Адреса:
22512, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Нова Прилука, вул.Травнева, будинок 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Алла Бондарець +380988625107 turbiv.hospital@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплектиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
2 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
18.12.2025 18:45 - 23.12.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 7 календарних днів з моменту отримання товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписСтрок поставки товару - до 31 грудня 2025 р. Строк поставки Товару не пізніше 3 робочих днів з моменту отримання замовлення Товару, а у випадку нагальної потреби на вимогу Замовника – строк поставки може становити до 1 (один) календарний день з моменту отримання заявки Замовника. Строк поставки (передачі) товару встановлюється починаючи із дня отримання Постачальником заявки відповідальною особою замовника. Заявка вважається отримана Постачальником тільки від відповідальної особи замовника в момент її надсилання на e-mail: Постачальника та/або засобами телекомунікаційного зв’язку, у якій вказується необхідна кількість, асортимент та номенклатура товару, відповідно Специфікації (Додаток № 1 до даного Договору). Приймання-передача Товару оформлюється видатковою накладною Постачальника (в двох екземплярах), яка підписується матеріально-відповідальною особою Постачальника і Замовником, на ту кількість Товару, яка відповідає вимогам Договору. В накладній обов’язково зазначається: торговельна назва, кількість, ціна за одиницю Товару та загальна вартість поставки. Про виявлені порушення умов цього Договору щодо кількості та якості Товару Замовник письмово повідомляє Постачальника протягом двадцяти робочих днів з дня підписання відповідного акту надсилає претензію до Постачальника та має право застосувати санкції згідно з розділом 9 цього Договору.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях3 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Катетер ентеральний живлячий одноразовий, стерильний, з мітками Fr 18
Кількість
50 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
22512, Україна, Вінницька область, Вінницький район, село Нова Прилука, вулиця Травнева будинок 4,
На карті
Катетер ентеральний живлячий одноразовий, стерильний, з мітками Fr 15
Кількість
50 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
22512, Україна, Вінницька область, Вінницький район, село Нова Прилука, вулиця Травнева будинок 4,
На карті