• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Коригування робочого проекту проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво речового складу на території НАВС, с. Віта-Поштова, Фастівський район, Київська область»

Завершена

240 786.29 UAH з ПДВ
Номер: c6f93ed98c0049f5860dcdfe184d7ded
Внутрішній номер закупівлі: 27645883
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-18-016660-a   
Замовник: Національна академія внутрішніх справ
Контактна особа: Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com https://www.navs.edu.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов'язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 12 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загро. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послугу того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Під час виконання робіт було виявлено додаткові обсяги робіт, які не передбачені договором. У зв'язку з цим виникла необхідність у коригуванні проектної документації. Відповідно до пункту 7 Порядку розроблення проєктної документації на будівництво об’єктів (Постанова КМУ № 560 від 11.05.2011), проєктна документація підлягає коригуванню у разі зміни вихідних даних. До таких змін належать: • уточнення технічних умов (електропостачання, водопостачання, теплопостачання, пожежної безпеки, зв’язку тощо); • актуалізація містобудівних умов і обмежень; • зміна вимог ДБН, ДСТУ, норм і правил, що стали чинними після розроблення попередньої редакції проєкту. Під час уточнення технічних рішень та технологічних характеристик речового складу було встановлено, що частина запроєктованих рішень потребує удосконалення в частині енергоефективності, безпечності та приведення у відповідність транспортноїрозвязки, а саме: - Передбачити ввід системи опалення Ø 50 мм на перспективу. Скоригувати проїзд та заїзди до складу. - Передбачити встановлення модульного укриття на прилеглій території. - Трубопровід пожежогасіння В-2 прокласти трасою в обхід комунікацій. - Прокладання кабелю живлення об’єкта передбачити новою трасою. - Врахувати інші додаткові роботи. - Будівництво будівлі складу виконати в межах ділянки забудови. - Підключення об’єкту будівництва до інженерних мереж виконати відповідно наданих Замовником ТУ. З моменту розроблення основного проєкту набрали чинності зміни у ДБН щодо пожежної та техногенної безпеки, інженерних мереж та електропостачання, норм доступності та евакуації які неможливо було передбачити в основному проєкті, наразі усі проєкти які подаються на експертизу повторно, повинні відповідати актуальним нормам. Так, враховуючи вищезазначене, а також необхідність у закупівлі додаткових проєктних робіт, не зазначених у початковому договорі, № П-577 від 17.07.2023 року, у замовника є всі законні підстави (підпункт 8 пункту 13 Особливостей) для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме: протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових роботах, які є тотожними конкретним видам робіт, що містяться у договорі про закупівлю, який укладений на закупівлю проєктних робіт по об'єкту: «Будівництво речового складу на території НАВС, с. Віта-Поштова, Фастівський район, Київська область» (далі - Об'єкт) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-20-011292-a); вартість додаткового обсягу робіт складає 240 786,29 грн., що не перевищує 50% ціни основного договору (833 396,40 грн); Відповідно до листа ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС І" №1 від 01 жовтня 2025 року - ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС І" припинив свою господарську діяльність та передав (відчужив) майнові права на проєктну документацію по об’єкту «Будівництво речового складу на території НАВС, с. Віта-Поштова, Фастівський район, Київська область» на користь ТОВ «Архітектурно-Конструкторське Бюро «ПРО-ПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 38679633) (далі – Підрядник) згідно договору № 10/07-1 від 10.07.2025 року. Таким чином, виявлені додаткові проєктні роботи, які необхідно виконати за проєктом, є необхідними для остаточного завершення проєктних робіт по Об'єкту та які є пов'язаними з вже виконаними Підрядником роботами по основному договору, оскільки дані додаткові проєктні роботи, що виконуються за основним договором, пов'язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об'єкта. Разом з цим, зміна Підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок - збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання додаткових робіт Підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного Об'єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Підрядником, а при закінчені робіт забезпечить належним чином передачу Об'єкта в експлуатацію вцілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації Об'єкта. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обгрунтування підстави».
Очікувана вартість: 240 786.29 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Коригування робочого проекту проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво речового складу на території НАВС, с. Віта-Поштова, Фастівський район, Київська область»
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПРО-ПРОЕКТ"
Ціна пропозиції 240 786.29 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.12.2025 15:04
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: cf274fe37fba4a2bac530b06129f76e6
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-18-016660-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПРО-ПРОЕКТ"
Номер договору: А-1310
Сума договору: 240 786.29 UAH з ПДВ
Сума договору: 200 655.24 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 16.12.2025 14:58
Статус:
Підписаний
pdf
А-1310 від 16.12.2025.pdf