• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Закупівля ліцензій системи захисту доступу користувачів код CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки

Завершена

114 522.00 UAH з ПДВ
Номер: 9afaea69bd634d5d8e5b7071060c76b6
Внутрішній номер закупівлі: 27643952
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-18-014715-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Здітовецький Олександр Георгійович 380442413147 o.zditovetskyi@ducit.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпекиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ» 1.2. місцезнаходження замовника: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Володимира Сікевича, буд. 28 1.3. ідентифікаційний код замовника: 24521399 1.4. категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності: 2.1. Закупівля ліцензій системи захисту доступу користувачів код CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки. 3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 114 522,00 грн. 4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2240 5. Вид закупівлі та орієнтовний початок проведення: Закупівля без використання електронної системи закупівель 5.1. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель 5.2.Орієнтовний початок проведення: грудень 2025 року. 6. Примітки: Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. 30.10.2025 Президент України підписав Закон про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 4643-IX від 21.10.2025. Законом № 4643-IX передбачено продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 05.11.2025 на 90 діб, тобто до 5 години 30 хвилин 03.02.2026. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. На підставі службової записки заступника директора з безпеки Віталія Радченка № вн-4081 від 11.11.2025 було повторно оголошено процедуру закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-14-014132-a, за предметом: Закупівля ліцензій системи захисту доступу користувачів код CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки із очікуваною вартістю 114 522,00 гривні з ПДВ згідно Звіту № вн-3643 від 16.10.2025 та додатку до нього (моніторинг). Станом на 22.11.2025 року процедура закупівлі не відбулася у зв’язку із відсутністю тендерних пропозицій потенційних Учасників. Звіт про результати проведення процедури закупівлі – додається. Згідно службової записки заступника директора з безпеки Віталія Радченка вн-4324 від 27.11.2025 прийнято рішення щодо проведення закупівлі без використання електронної системи закупівель Prozorro згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Замовник звернувся до надавача найнижчої комерційної пропозиції та досягнуто згоди щодо можливості укладання договору та надання додаткової знижки, згідно суми процедури закупівлі. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави» та протокол рішення уповноваженої особи щодо прийняття рішення про закупівлю Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Службова записка заступника директора з безпеки Віталія Радченка № вн-3594 від 13.10.2025. 2. Службова записка заступника директора з безпеки Віталія Радченка № вн-4081 від 11.11.2025. 3. Службова записка заступника директора з безпеки Віталія Радченка № вн-4324 від 27.11.2025. 4. Звіт № вн-3643 від 16.10.2025 та додаток до нього (моніторинг). 5. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-11-14-014132-a. 6. Комерційні пропозиції (3ри штуки).
Очікувана вартість: 114 522.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система захисту доступу користувачів за рахунок багатофакторної аутентифікації на 25 користувачів строком на 3 роки у складі: Програмна проукція (екземпляр комп'ютерної програми) DUO-ESSENTIALS Cisco Duo Essentials edition (formerly MFA) - 25 шт
Код ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки
Кількість 1 комплект
Період постачання до 20.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "Смарт Сек'юріті Солюшнз"
Ціна пропозиції 114 522.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.12.2025 14:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 28b91860ca5242d0ad0e894cd519b188
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-18-014715-a-a1
Постачальник: ТОВ "Смарт Сек'юріті Солюшнз"
Номер договору: 337/2025
Сума договору: 114 522.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 95 435.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 18.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
UA-2025-11-14-014132-a-report.pdf
pdf
Договір 337.2025 від 18.12.2025.pdf
pdf
кп_cisco_duo2 (1).pdf
pdf
Звіт (22).pdf
pdf
кп_cisco_duo (1).pdf
xlsx
моніторинг (92).xlsx
pdf
кп_cisco_duo3 (1).pdf
pdf
Сл_повтор_закуп.pdf
pdf
Протокол УО О-146 2025.pdf
pdf
Протокол УО О-145 2025.pdf
pdf
Слу_cisco_duo (2).pdf
pdf
Слу_cisco_duo.pdf
pdf
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп. 6 п....
p7s
sign.p7s