-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Канцелярські товари
Завершена
123 717.36
UAH з ПДВ
Номер:
2ccbfaca48d041359f0d04360d8040ef
Внутрішній номер закупівлі:
27631445
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-18-002072-a
Замовник:
П'ятий апеляційний адміністративний суд
×
-
Код ЄДРПОУ:
42261436
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Продан Олександр Петрович +380487059623 viddil_mayna@5aa.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р.: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Через короткі терміни до завершення календарного року, а також у зв’язку з відсутністю електропостачання та періодичним режимом роботи установи, що унеможливлює проведення тендерної процедури до кінця розрахункового періоду, виникла нагальна потреба на закупівлю офісного приладдя, а саме канцелярські товари, згідно коду ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Було прийнято рішення провести закупівлю без використання електронної системи, згідно пп.4 п.13 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р., на суму виділених коштів у розмірі 123 717.36 грн (Сто двадцять три тисячі сімсот сімнадцять гривень 36 коп.) в тому числі ПДВ 20 619,56 грн (Двадцять тисяч шістсот дев’ятнадцять гривень 56 коп.).
Очікувана вартість:
123 717.36 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Кількість
2916 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОЮГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23863399
-
Адреса:
Україна
Ціна пропозиції
123 717.36 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.12.2025 09:32
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
66c45aa4fb984374b67a16613a04380c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-18-002072-a-b1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОЮГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23863399
-
Адреса:
Україна
Номер договору:
42/25
Сума договору:
123 717.36 UAH з ПДВ
Сума договору:
103 097.80 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.12.2025 03:00 - 31.12.2025 03:00
Дата підписання:
17.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний