• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний А4 80 г/м 500арк., Файл прозорий А4+ ЗОмк ( І00шт)

Завершена

2 120.00 UAH без ПДВ
Номер: 54b38f284fbc400c9c469b446a35ab29
Внутрішній номер закупівлі: 27628128
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-17-025284-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХАРКІВСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЗАЛІЗНИЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Курочка Оксана Мирославна 380997538317 hkbzl.official@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 120.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4 80 г/м 500арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул.Мала Панасівська, будинок 35 На карті
Файл прозорий А4+ ЗОмк ( І00шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання до 30.12.2025
Місце постачання 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул.Мала Панасівська, будинок 35 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Третяк Тетяна Миколаївна
Ціна пропозиції 2 120.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.12.2025 20:21
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c59be31be0514ec889272bad2b292bcf
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-17-025284-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Третяк Тетяна Миколаївна
Номер договору: ТР-248
Сума договору: 2 120.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 17.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний