-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Реконструкція складського приміщення, криміналістичного полігону та комори ГО під їдальню з господарським блоком і адмінприміщеннями на вул. Національної Гвардії, 3 у м. Івано-Франківську. Коригування. Додаткові роботи»
Завершена
1 149 639.61
UAH з ПДВ
Номер:
333cef87aaca401fb4d8f4bcbe582293
Внутрішній номер закупівлі:
27625104
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-17-022215-a
Замовник:
Національна академія внутрішніх справ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08751177
-
Адреса:
03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com https://www.navs.edu.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов'язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 12 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загро.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послугу того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Під час виконання робіт було виявлено додаткові обсяги робіт які не були враховані експертною оцінкою за дефектним актом. Виконання додаткових робіт не буде впливати на збільшення загальної вартості діючого договору оскільки є економія за рахунок зменшення фактичних об’ємів виконуємих робіт, вартості матеріалів та механізмів.
Національною академією внутрішніх справ було зібрано технічну нараду з питань виконання робіт (протокол погодження додаткових робіт від 27.11.2025 року) по об’єкту та пройдено експертизу (експертний звіт № 429-17/10/25 від 10.12.2025 року): "Реконструкція складського приміщення, криміналістичного полігону та комори ГО під їдальню з господарським блоком і адмінприміщеннями на вул. Національної Гвардії, 3 у м. Івано-Франківську. Коригування Додаткові роботи» Відповідно до протоколу наради, додаткові обсяги робіт передбачають наступні основні зміни:
Розбирання покриття покрівель з рулонних матеріалів
Мурування зовнішніх середньої складності стін з цегли керамічної при висоті поверху до 4 м
Мурування зовнішніх простих стін з цегли керамічної при висоті поверху понад 4 м (парапети)
Улаштування дрібних покриттів [брандмауери, парапети, звіси і т.п.] із листової оцинкованої сталі
Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель
Установлення віконних зливів
Установлення пластикових підвіконних дошок
Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам'яних стінах
Улаштування гідроізоляції обмазувальної бітумною мастикою в один шар товщиною 2 мм
Додавати на кожний наступний шар гідроізоляції обмазувальної бітумною мастикою товщиною 1 мм
Улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм
Додавати або виключати на кожні 5 мм зміни товщини стяжок цементних
Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт
Улаштування перегородок каркасно-фільончастих у санвузлах
Демонтаж теплоізоляції дверей виробами з волокнистих і зернистих матеріалів
Забивання борозен в цегляних стінах
Поліпшене фарбування стель полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування
Утеплення фасадів пінополістирольними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином. Укоси, ширина до 300 мм
Дисперсійне фарбування фасаду
Улаштування покриття з фігурних елементів мощення (попередньо-демонтованих) з приготуванням піщано-
цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м
Облицювання каркасу профільованим листом
Установлення і розбирання зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих висотою до 16 м для мурування облицювання
Установлення штепсельних розеток заглибленого типу при схованій проводці
Установлення вимикачів заглибленого типу при схованій проводці двоклавішних
Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, що установлюються на підвісках [штангах], кількість ламп 2
Установлення фотодатчика
Вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-,триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25 А
Прокладання вініпластових труб по дну траншеї
Затягування у прокладені труби або металеві рукави проводу першого одножильного або багатожильного у
загальному обплетенні сумарним перерізом до 35 мм2
Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 25 А
Монтаж світильників для LED ламп
Установлення радіаторів стальних
Демонтаж радіаторів масою до 80 кг
Пробивання борозен в цегляних стінах, переріз борозен до 100 см2
Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 20 мм зі з'єднанням контактним зварюванням
Забивання щілин монтажною піною, площа перерізу щілини 100 см2
Установлення радіаторів стальних (попередньо демонтованих)
Установлення пісуарів настінних [одиночних]
Установлення умивальників одиночних з підведеннямю холодної і гарячої води
Так, враховуючи вищезазначене, а також необхідність у закупівлі додаткових робіт, не зазначених у початковому Дефектному акті, враховуючи основний договір Д-1145 від 28.11.2024 року. укладений за результатами закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-04-015485-a), Дефектний акт (коригуючий), протокол технічної наради з питань виконання робіт по об’єкту, "Реконструкція складського приміщення, криміналістичного полігону та комори ГО під їдальню з господарським блоком і адмінприміщеннями на вул. Національної Гвардії, 3 у м. Івано-Франківську. Коригування" у замовника є всі законні підстави (підпункт 8 пункту 13 Особливостей) для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме:
- протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових роботах, які є тотожними конкретним видам робіт, що містяться у договорі про закупівлю, який укладений за результатами процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт по об’єкту: "Реконструкція складського приміщення, криміналістичного полігону та комори ГО під їдальню з господарським блоком і адмінприміщеннями на вул. Національної Гвардії, 3 у м. Івано-Франківську.» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-04-015485-a)
- вартість додаткового обсягу робіт складає 1 149 639,61 грн, що не перевищує 50% ціни основного договору (23 050 280,76 грн)
- закупівля здійснюється у того ж самого виконавця робіт - Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група кантрі стайл" (далі - Підрядник);
Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, які необхідно виконати за дефектним актом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по Об'єкту та які є пов’язаними з вже виконаними Підрядником роботами по основному договору, оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконуються за основним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта. Разом з цим, зміна Підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок - збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання додаткових робіт Підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного Об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Підрядником, а при закінчені робіт забезпечить належним чином передачу Об’єкта в експлуатацію вцілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації Об’єкта. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обгрунтування підстави».
Очікувана вартість:
1 149 639.61 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Реконструкція складського приміщення, криміналістичного полігону та комори ГО під їдальню з господарським блоком і адмінприміщеннями на вул. Національної Гвардії, 3 у м. Івано-Франківську. Коригування. Додаткові роботи»
Кількість
1 робота
Період постачання
до 20.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43533997
-
Адреса:
76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ вул.імені Владики Софрона Мудрого будинок 39
Ціна пропозиції
1 149 639.61 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.12.2025 16:49
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
1415a8bf55f94e21b40e971a6dfa9c93
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-17-022215-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43533997
-
Адреса:
76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ вул.імені Владики Софрона Мудрого будинок 39
Номер договору:
А-1312
Сума договору:
1 149 639.61 UAH з ПДВ
Сума договору:
958 033.01 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
16.12.2025 16:47
Статус:
Підписаний