-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Фармацевтична продукція
Завершена
8 003.94
UAH з ПДВ
Номер:
18d0d1dc420c492999025fa16ea97bb3
Внутрішній номер закупівлі:
27624959
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-17-022066-a
Замовник:
КУ Китайгородський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю
×
-
Код ЄДРПОУ:
23844232
-
Адреса:
32392, Україна, Хмельницька область, село Китайгород, Вул. Центральна, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Кравчук Галина Володимирівна +380970716374 kitaygorodint@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03 лютого 2026 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2025 року. Відповідно до статті 49 Конституції України кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно. Відповідно до пп. 4 п.2.2 розділу 2 Статуту Китайгородського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю затвердженого головою Хмельницької обласної ради від 4 серпня 2021 року №176/2021-о підопічні установи відповідно до встановлених норм забезпечуються лікарськими засобами, засобами реабілітації, виробами медичного призначення у порядку, встановленому законодавством. Відповідно до службової записки старшої медичної сестри від 16 грудня 2025 року існує потреба у здійсненні Закупівлі. У Замовника виникла необхідність придбання додаткової кількості лікарських засобів, оскільки в Китайгородське відділення будинку-інтернату поступили нові підопічні. Таким чином, збільшилася кількість пацієнтів з серцево-судинними захворюваннями, хворобами травної системи та опорно-рухового апарату. Враховуючи залишок фармацевтичної продукції на складі, щоб забезпечити нових підопічних життєво необхідними медикаментами виникла гостра необхідність у придбанні даних препаратів. Враховуючи закінчення бюджетного 2025 року та обмежені строки проведення відкритих торгів, визначенні Особливостями ▪ мінімальні строки встановленні Особливостями для проведення відкритих торгів (без оскарження процедури) – 7 календарних днів (строк оприлюднення оголошення + день аукціону + строк розгляду пропозицій + мінімальний строк укладання договору про закупівлі). Та враховуючи, те що деякі препарати відсутні в електронному каталозі Prozorro Market, у Замовника відсутня можливість швидко забезпечити підопічних установи якісною медичною допомогою у строки, встановлені Особливостями. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Вид закупівлі такого предмета закупівлі замовник вибирає з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі фармацевтичної продукції та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Службова записка старшої медичної сестри Бідяк Т.Б. від 16 грудня 2025
Очікувана вартість:
8 003.94 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
АЛОХОЛ. таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 10 таблеток у блістері; по 5 блістерів у пачці з картону
×
-
МНН:
comb drug Comb drug
Кількість
4 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
КАРСИЛ®. таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 22,5 мг; по 10 таблеток у блістері, по 8 блістерів у картонній пачці
×
-
МНН:
silymarin Silymarin
Кількість
4 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
МОКСИМАК. таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 400 мг; по 5 таблеток у блістері; по 1 блістеру у картонній упаковці
×
-
МНН:
moxifloxacin Moxifloxacin
Кількість
5 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
НІМІД®. таблетки по 100 мг, по 10 таблеток у блістері; по 1 блістеру в картонній упаковці; по 10 упаковок у картонній коробці
×
-
МНН:
nimesulide Nimesulide
Кількість
3 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
НО-ШПА®. таблетки по 40 мг, № 100: по 100 таблеток у флаконі, по 1 флакону в картонній коробці з наклейкою на коробці для контролю першого відкриття
×
-
МНН:
drotaverine Drotaverine
Кількість
4 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
ОРАСЕПТ®. спрей оральний 1,4 %, по 177 мл спрею у пластикових флаконах
×
-
МНН:
phenol Phenol
Кількість
2 флакон
Період постачання
до 31.12.2025
РЕВМОКСИКАМ®. Розчин для ін'єкцій 1 % по 1,5 мл в ампулі по 5 ампул у блістері; по 1 блістеру у пачці
×
-
МНН:
meloxicam Meloxicam
Кількість
2 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
САЛЬБРОКСОЛ. таблетки; по 10 таблеток у блістері; по 4 блістери в пачці з картону
×
-
МНН:
comb drug Comb drug
Кількість
3 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
СПАЗМАЛГОН®. розчин для ін’єкцій по 2 мл в ампулі; по 10 ампул у блістері; по 1 блістеру в картонній пачці
×
-
МНН:
pitofenone and analgesics Pitofenone and analgesics
Кількість
2 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
ХЛОРОФІЛІПТ АРТЕРІУМ ФІТОСПРЕЙ, спрей оромукозний 25 мл у скляному флаконі з спреєм-насадкою у пачці
×
-
МНН:
comb drug Comb drug
Кількість
4 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
ПРЕНЕСА®. таблетки по 8 мг; по 10 таблеток у блістері; по 9 блістерів у картонній коробці
×
-
МНН:
perindopril Perindopril
Кількість
2 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
ЕТАМЗИЛАТ. Розчин для ін'єкцій 12,5 % по 2 мл в ампулі, по 10 ампул у блістері, по 1 блістеру у пачці з картону
×
-
МНН:
etamsylate Etamsylate
Кількість
1 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТМ-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43808856
-
Контактна особа:
Плахотніков Олександр 0567940254
-
Адреса:
49040, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Панікахи, будинок 2, кімната 405
Ціна пропозиції
8 003.94 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.12.2025 16:46
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
8914cd67b8a941f2b2a35aed50c35c09
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-17-022066-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТМ-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43808856
-
Адреса:
49040, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Панікахи, будинок 2, кімната 405
Номер договору:
411
Сума договору:
8 003.94 UAH з ПДВ
Сума договору:
7 480.32 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
17.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний