-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги на технічне обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів
Завершена
177 764.10
UAH з ПДВ
Номер:
cdb081c2b95449edae4fe8fda9ae2965
Внутрішній номер закупівлі:
27620949
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-17-017979-a
Замовник:
П'ятий апеляційний адміністративний суд
×
-
Код ЄДРПОУ:
42261436
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Продан Олександр Петрович +380487059623 viddil_mayna@5aa.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р.: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Через короткі терміни до завершення календарного року, а також у зв’язку з терміновою потребою в заправці та відновлення картриджів, а також ремонту багатофункціональних пристроїв (БФП), через відсутність фінансування продовж 10 місяців, виникла нагальна потреба на послуги на технічне обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів, згідно коду ДК 021-2015 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки».
Було прийнято рішення провести закупівлю без використання електронної системи, згідно пп.4 п.13 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р., на суму виділених коштів у розмірі 177 764,10 грн (Сто сімдесят сім тисяч сімсот шістдесят чотири гривні 10 коп.) в тому числі ПДВ 29 627,35 грн (Двадцять дев’ять тисяч шістсот двадцять сім гривень 35 коп.).
Очікувана вартість:
177 764.10 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги на технічне обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА-СТІМПЕКС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42401192
-
Адреса:
Україна
Ціна пропозиції
177 764.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.12.2025 15:29
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
456563c678ac4b7196eee6d4f0bcdc02
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-17-017979-a-b1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА-СТІМПЕКС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42401192
-
Адреса:
Україна
Номер договору:
33/25
Сума договору:
177 764.10 UAH з ПДВ
Сума договору:
148 136.75 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.12.2025 03:00 - 31.12.2025 03:00
Дата підписання:
17.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний