-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне
Активна
1 483.00
UAH без ПДВ
Номер:
ab922bf7d4fb4a1ea99a74de4858c7b4
Внутрішній номер закупівлі:
27609958
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-17-006889-a
Замовник:
КЗ "ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ СФЕРИ ПОСЛУГ М. ХМІЛЬНИК" ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
24900151
-
Адреса:
22000, Україна, Вінницька область, місто Хмільник, площа Перемоги,7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ломейко Ольга Сергіївна +380677681026 plsp_khm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість:
1 483.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
СТЕРЖ/МАСЛ_СИН Вм/8384 141мм MAXR
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
СТЕРЖ/МАСЛ_ЧРН Вм/8384 141мм MAXR
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
КОР/РУЧКА АХ/7004_12г 16830
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
КЛЕЙ/СУХИЙ_PVP 35г/AMOS 100104 GSW_35
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.12.2025
ПАПКА/СПРАВА А4/КАРТ_0,40 ФРЕШ 100530
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
ФАЙЛ/пе А4/40мк ВМ/3805у уп100
Кількість
2 паковання
Період постачання
до 31.12.2025
СКОБИ/СТЕПЛ_24/6 ВМ/4402
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2025
СКОТЧ/ПРЗ 48*200/40 CANADA
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Кн_ВХІД/ДОКУМ А4/50газ ФЛД 00044
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Кн_ВИХІДН/ДОКУМ А4/50газ ФЛД 00045
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2325013302
-
Контактна особа:
Мельник Марія Василівна 0414341472
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Шевченка, буд. 6
Ціна пропозиції
1 483.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.12.2025 11:23
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
a2d456c992034c76a9ffe74fb268393a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-17-006889-a-a1
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2325013302
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Шевченка, буд. 6
Номер договору:
202КП
Сума договору:
1 483.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
17.12.2025 00:00
Статус:
Очікує активації