• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

915 040.80 UAH з ПДВ
Номер: fa7211e1ec87462f8ea31b9606e73174
Внутрішній номер закупівлі: 27605190
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-17-002079-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Андрейцева Ольга Владиславівна 380963647579 osvita_irpin@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 05.11.2025 на 90 діб до 5 години 30 хвилин 03.02.2026 згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 4643-IX від 21.10.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2025 року. Відповідно до скоригованої проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт харчоблоку та отриманого позитивного Експертного висновку №№ 05-223-25 від 25 листопада 2025 існує потреба у здійсненні Закупівлі. Управління освіти і науки Ірпінської міської ради укладено договір на виконання робіт по об’єкту - Капітальний ремонт харчоблоку Ірпінського ліцею №1 Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, м. Ірпінь, Бучанський район, вул. Матвія Донцова, 17 за результатами закупівлі на підставі пп.6, п.13). Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку Ірпінського ліцею №1 Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, м. Ірпінь, Бучанський район, вул. Матвія Донцова, 17. Коригування 2) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45450000-6 та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Експертний висновок № 05-223-25 від 25 листопада 2025; 2. Договір підряду від 22.10.2024р.; 3. Договір підряду від 23.04.2025р
Очікувана вартість: 915 040.80 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку Ірпінського ліцею №1 Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, м. Ірпінь, Бучанський район, вул. Матвія Донцова, 17. Коригування 2)
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 робота
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕМП"
Ціна пропозиції 915 040.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.12.2025 09:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 98ab6f5656b349ab923eccb4db36f01a
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-17-002079-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕМП"
Номер договору: 17/12-2025
Сума договору: 915 040.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 764 534.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 17.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
docx
Договір на додаткові роботи.docx
xls
5_ДЦ_ДЦ_3.xls
pdf
локальні кошториси.pdf
pdf
договір 17_12-2025 (Коригування 2).pdf
xls
5_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls
xls
5_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls
xls
5_ДЦ_ДФ_02-01-04.xls
xls
5_ДЦ_ДФ_02-01-02.xls
xls
5_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls
xls
5_ДЦ_ЛК1_02-01-09.xls
xls
5_ДЦ_ДФ_02-01-05.xls
xls
5_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls
xls
5_ДЦ_ДЦ_3.xls
imd
5.imd
xls
5_ДЦ_ДФ_02-01-07.xls
xls
5_ДЦ_ДФ_02-01-01.xls
xls
5_ДЦ_ПВР.xls
xls
5_ДЦ_ЛК1_02-01-08.xls
xls
5_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls
xls
5_ДЦ_ДФ_02-01-03.xls
xls
5_ДЦ_ДФ_02-01-06.xls
xls
5_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls
xls
5_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls
xls
5_ДЦ_ДФ_02-01-08.xls
xls
5_ДЦ_ДФ_02-01-09.xls