• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. В. Липинського,11». код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

2 180 548.80 UAH з ПДВ
Номер: 1c8bbff675ca452585baf71bb167979d
Внутрішній номер закупівлі: 27599515
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-16-022948-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Федорчак Марта Володимирівна 380322975720 fedorchak.marta@lvivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі наказу та з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року Відповідно до Протоколу № 1 від 04.11.2025 існує потреба у здійсненні Закупівлі. Управління адміністрування послуг департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради укладено договір на виконання робіт: «Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. В. Липинського,11». код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за результатами закупівлі. Під час виконання зазначених робіт по об’єкту, було виявлено необхідність у виконанні додаткових робіт, перелік яких не було визначено при укладені договору, без яких неможливо продовжити виконання капітального ремонту
Очікувана вартість: 2 180 548.80 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. В. Липинського,11». код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТзОВ "Експерт систем"
Ціна пропозиції 2 180 548.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.12.2025 17:06
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: ab6d877c9d1c4aa5898bbf10545eed0d
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-16-022948-a-b1
Постачальник: ТзОВ "Експерт систем"
Номер договору: 209
Сума договору: 2 180 548.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 817 124.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 16.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
docx
Договір 209 з додаткамиdocx.docx
pdf
Обгрунтування.pdf
docx
Договірна ціна.docx
pdf
Додатки 209.pdf
pdf
Договір 209.pdf
pdf
Наказ 35-р.pdf