• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт підвального приміщення (під облаштування найпростішого укриття) будівлі Жмеринського районного управління ГУ ДПСС у Вінницькій області, що знаходиться за адресою вул. Братерства 40, м. Жмеринка, Вінницької області (коригування)

Завершена

674 428.86 UAH з ПДВ
Номер: ffa7a5cc86ea40b9a157179ee931e442
Внутрішній номер закупівлі: 27597725
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-16-021139-a   
Замовник: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Сергій Шевцов +380951211909 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com https://www.vingudpss.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: У замовника після укладення договору «Капітальний ремонт підвального приміщення (під облаштування найпростішого укриття) будівлі Жмеринського районного управління ГУ ДПСС у Вінницькій області, що знаходиться за адресою вул. Братерства 40, м. Жмеринка, Вінницької області» від 04.03.2025 № 41/25 виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Відповідно підпункту 8 пункту 13 Особливостей можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі роботи відповідно підпункту 8 пункту 13 Особливостей . Також, абзацом 7 пункту 9 Особливостей встановлено, що: Під час здійснення публічних закупівель, передбачених цим пунктом, без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі роботи з обґрунтуванням у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа замовника відповідно до абзацу 7 пункту 9 Особливостей.
Очікувана вартість: 674 428.86 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт підвального приміщення (під облаштування найпростішого укриття) будівлі Жмеринського районного управління ГУ ДПСС у Вінницькій області, що знаходиться за адресою вул. Братерства 40, м. Жмеринка, Вінницької області (коригування)
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.01.2026
Місце постачання 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул.Братерства, 40 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК КАПІТАЛ"
Ціна пропозиції 674 428.86 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.12.2025 16:26
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 925b49b302024e85bf8ed291698843fb
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-16-021139-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК КАПІТАЛ"
Номер договору: 245-25
Сума договору: 674 428.86 UAH з ПДВ
Сума договору: 562 024.05 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.12.2025 00:00 - 31.01.2026 00:00
Дата підписання: 16.12.2025 12:59
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 245_25 від 16122025.pdf
pdf
Додаток 1 ДЦ, ПЗ.pdf
pdf
Додаток 1 ПВР.pdf
pdf
Додаток 1 ЛК.pdf
pdf
Додаток 1 РЗВ.pdf
pdf
Додаток 2 Інформація про ціни на мат_ресурси.pdf
pdf
Додаток 3 Календарний графік.pdf
pdf
Додаток 4 План фінансування.pdf