• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папки офісні за кодом ДК 021:2015 (CPV) -30190000-7

2.1. Постачальник гарантує якість Товару, що постачається. Товар, що постачається повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України. 2.2. Товар повинен бути зареєстрованим в Україні в установленому порядку. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником. 2.3. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної окремої позиції. 2.4. Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару та мати сертифікат на тару.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився 2 дні назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 дні назад

8 750.00 UAH з ПДВ
Номер: f95a3a902c2d4bd8b6fc17da6514ffbe
Внутрішній номер закупівлі: 27589852
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-16-013156-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 2" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Ганна Малушина +380542788014 tender_centr2@ukr.net https://sc2.pmsd.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 8 750.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 16.12.2025 13:51 - 19.12.2025 00:00
Період кваліфікації: 19.12.2025 00:00 - 19.12.2025 09:03
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, Привокзальна, 3-А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Початкова пропозиція 5 592.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 592.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2025 09:03
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
Початкова пропозиція 7 122.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 122.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 7 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 11dfdf00be4f419fb164fbd8e0ecc9bb
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-16-013156-a-b1
Постачальник: ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Дані про підписанта Постачальника: Щербина Валентин Євгенович, kontakt@ulis.com.ua, +380532611809, UA173314890000000026001671333, статут, директор
Сума договору: 5 592.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 592.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папка-реєстратор BUROMAX LUX JOBMAX (BM.3011-02c) А4, 70/75 мм (внутр./зовн.), синя: 46.60000 UAH з ПДВ
Статус:
Очікує активації