• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги щодо користування автоматизованою системою виконавчого провадження

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
Номер: ca3065322aa54e0099781494c3e17b92
Внутрішній номер закупівлі: 27586283
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-16-009568-a   
Замовник: Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна +380567679711 zakupivli_dp@just-dnipro.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав та свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 №64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03 лютого 2025 року. З метою забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону Урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до абзаців 3, 8 п.2 Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5, зареєстрованого 12 серпня 2016 р. за № 1126/29256 (далі - Положення), держателем автоматизованої системи виконавчого провадження (далі - Система) є Міністерство юстиції України, що розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Системи та забезпечує її функціонування; адміністратором Системи є Державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення Системи, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням. Крім того, відповідно до п.1 Наказу Міністерства юстиції України «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції» від 25.06.2015 № 1059/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2015 року за № 754/27199. Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Відповідно до вимог Закону України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 № 1404-VIII набув чинності Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» від 05.08.2016 № 2432/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.08.2016 за № 1126/29256, яким затверджено Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження. Автоматизована система виконавчого провадження (далі - Система) – це комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу. Таким чином, Підприємство є первинним суб’єктом, що має фізичну можливість контролювати та забезпечувати доступ відділів ДВС на сервері, який знаходиться безпосередньо на Підприємстві, а також виключно на Підприємство покладається виконання функцій щодо супроводження та матеріально-технічного забезпечення роботи вищезазначеного реєстру. Адміністратор здійснює комплекс програмних, технологічних та організаційних заходів щодо захисту відомостей, що містяться у Єдиному реєстрі, від несанкціонованого доступу; несе відповідальність за втрату інформації, що сталася з вини персоналу Адміністратора; несе відповідальність за якість надання послуг з технічного та технологічного забезпечення Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень, які мають відповідати нормам чинного законодавства. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94, власник системи надає користувачеві відомості про правила і режим роботи системи та забезпечує йому доступ до інформації в системі відповідно до визначеного порядку доступу. Наказом Міністерства юстиції України «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» від 24.03.2017 № 954/5 було встановлено плату за кожне відкрите виконавче провадження в сумі 51,00 грн., інформація про яке вноситься до автоматизованої системи виконавчих проваджень: «розмір плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження встановлюється Міністерством юстиції України та становить 51 грн. 00 коп. (п’ятдесят одна гривня, 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% – 8 грн. 50 коп. (вісім гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження станом на час чинності наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5) та згідно наказу Міністерства юстиції України від 29.12.2016 № 3917/5 «Про встановлення розмірів плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження органами державної виконавчої служби та приватними виконавцями» та 69 грн. 00 коп. (шістдесят дев’ять гривень), в т.ч. ПДВ 20% – 11 грн. 50 коп. (одинадцять гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження з дня набрання чинності наказом Міністерства юстиції України «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 24 березня 2017 року № 954/5» від 08.05.2018 № 1468/5.». Враховуючи те, що виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання, Державне підприємство «Національні інформаційні системи», що документально підтверджується, тому застосовується вищевказане виключення. З огляду на вищевикладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Відповідно до пункту 3 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей
Очікувана вартість: 2 500 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги щодо користування автоматизованою системою виконавчого провадження
Код ДК 021:2015: 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних
Кількість 1 послуга
Період постачання 27.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 00000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, (за адресами відділів ДВС Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) у Дніпропетровській області, визначених у Додатку 1 до цього Договору) На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Державне підприємство «Національні інформаційні системи»
Ціна пропозиції 2 500 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.12.2025 12:12
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e8f04be5197845368b3b985e21be4ed5
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-16-009568-a-b1
Постачальник: Державне підприємство «Національні інформаційні системи»
Номер договору: Вп-2025/д3
Сума договору: 2 500 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 083 333.33 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 12.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
Договір