-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (код ДК 021:2015 - 15610000-7)
Завершена
11 889.00
UAH без ПДВ
Номер:
5e22259460f34762b74f5667c7b4751f
Внутрішній номер закупівлі:
27579228
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-16-002505-a
Замовник:
Варковицька сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04386491
-
Адреса:
35612, Україна, Рівненська область, Дубенський район, село Варковичі вулиця Шевченка, 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Тендюк Аліна Василівна +380365673160 varkovsr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловостіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей - існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У зв’язку з неможливістю належного виконання постачальником своїх зобов’язань, згідно листа постачальника, Гаврилюк І.О. №16 від 08.12.2025р. та припиненням попереднього договору у замовника виникла нагальна потреба у забезпеченні безперебійного харчування у закладах освіти громади. Замовник зобов’язаний дотримуватись вимог Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення законодавства України у сфері забезпечення дитячим харчуванням у відповідність з вимогами законодавства Європейського Союзу», спільних наказів МОН України та МОЗ України №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», №620-563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), постанови №116 від 02.02.2011р. «Про затвердження Порядку надання послуг харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість» (зі змінами), постановою Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2025 р. № 961 "Деякі питання фінансування харчування учнів закладів загальної середньої освіти" якою здійснено розподіл обсягу освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти у 2025 році, та враховуючи лист Міністерства освіти і науки № 1/24681-24 від 31.12.2024 року «Про надання роз’яснення щодо розрахунку та використання субвенції на забезпечення харчуванням учнів початкових класів» та інших встановлених вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів. Відповідно у Замовника склалися непередбачувані обставини та нагальна потреба у найкоротший термін забезпечити продовження харчування дітей закладів дошкільної освіти та учнів закладів освіти (в т.ч. 1-4 класи, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом) Варковицької сільської ради необхідними продуктами харчування до закінчення календарного року.
Очікувана вартість:
11 889.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крупа гречана
Кількість
100 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
35612, Україна, Рівненська область, Дубенський район, згідно Додатку 2 до Договору
На карті
Крупа пшенична (булгур)
Кількість
50 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
35612, Україна, Рівненська область, Дубенський район, згідно Додатку 2 до Договору
На карті
Крупа рисова
Кількість
100 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
35612, Україна, Рівненська область, Дубенський район, згідно Додатку 2 до Договору
На карті
Борошно пшеничне
Кількість
30 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
35612, Україна, Рівненська область, Дубенський район, згідно Додатку 2 до Договору
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Семяк Ольга Олександрівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2532314701
-
Контактна особа:
Семяк Ольга Олександрівна 0663918753 rayst-dubno@ukr.net
-
Адреса:
35603, Україна, Рівненська область, м. Дубно, провул. Квітневий, 18
Ціна пропозиції
11 889.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.12.2025 09:46
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
5291de30c0f04d57a751caffa0c408b4
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-16-002505-a-c1
Постачальник:
ФОП Семяк Ольга Олександрівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2532314701
-
Адреса:
35603, Україна, Рівненська область, м. Дубно, провул. Квітневий, 18
Номер договору:
402
Сума договору:
11 889.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
15.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний