• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури: "Капітальний ремонт (безбар'єрне середовище/влаштування пандусу) житлового будинку за адресою: вулиця Заболотного Академіка, 14 у Голосіївському районі міста Києва". Додаткові роботи (за ДК 021:2015 - 71247000-1 (Нагляд за будівельними роботами)

Завершена

574.76 UAH без ПДВ
Номер: faecf0f8297a4c94acfdb527306dbebd
Внутрішній номер закупівлі: 27577415
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-16-000684-a   
Замовник: Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Тарасенко Оксана Іванівна 380442598219 uba_golosrda@kyivcity.gov.ua http://golos.kyivcity.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботамиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 574.76 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури: "Капітальний ремонт (безбар'єрне середовище/влаштування пандусу) житлового будинку за адресою: вулиця Заболотного Академіка, 14 у Голосіївському районі міста Києва". Додаткові роботи (за ДК 021:2015 - 71247000-1 (Нагляд за будівельними роботами)
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 лот
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Гольдрін Сергій Вікторович
Ціна пропозиції 574.76 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.12.2025 08:43
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 8fbda3581c8c42cdb2aaf61564a4c388
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-16-000684-a-b1
Постачальник: ФОП Гольдрін Сергій Вікторович
Номер договору: 80-Т
Сума договору: 574.76 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 12.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір інженера-технагляду 80-Т від 12.12.2025.pdf