• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Додаткові послуги з аварійного ремонту землесоса «Інгульський»

Завершена

5 291 119.92 UAH з ПДВ
Номер: 9577f600c8c34e7eb7918a29c11205c8
Внутрішній номер закупівлі: 27569261
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-15-017425-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Руденко Ірина 380512501162 rudenko@delta-pilot.ua http://www.delta-pilot.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Застосування процедури без використання електронної системи закупівель обумовлено з урахуванням нижчевикладеного. Під час виконання експлуатаційних днопоглиблювальних робіт земснаряд «Інгульський» (IMO 9646912, прапор Україна) в районі буя № 6 МПК гирла «Бистре» отримав пошкодження корпусу внаслідок вибуху неустановленого пристрою та затонув, перекривши вказаний канал. На підтвердження настання аварійної події із землесосом «Інгульський» державним підприємством «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України» складено Акт позачергового огляду судна у зв’язку з пожежею/вибухом від 09.10.2025 №140-02892-25 (далі - Акт). В Акті зазначено, що відбувся вибух і виникла пробоїна в правому борту в районі мідель-шпангоута, судно отримало крен на правий борт, затонуло та лягло на ґрунт на глибині 6 м. Судно потребувало постановки в док та ретельної дефекації всіх механізмів, пристроїв, систем та електрообладнання. Висновками аварійного випадку є вимоги щодо усунення його наслідків, а саме: провести відновлювальний ремонт з метою усунення наслідків вибуху і затоплення та пред’явити судно до первісного огляду в об’ємі чергового. Технічний стан судна оцінюється як «не придатний». Відновлювальний ремонт передбачає поставку судна в док та виконання докових та корпусних робіт, зокрема, виконати ремонт та герметизацію корпусу судна. За даними водолазного обстеження корпусу судна зовнішня обшивка корпусу судна має наскрізний розрив по правому борту від шпангоуту 34 до шпангоуту 42 довжиною близько 6м, видимою шириною близько 1 м. Частина розриву (довжина 3м) проходить по скулі правого борту до бортового кіля та переходить на бортову частину корпусу (довжина 3м) без переходу за бортовий кіль на днищову обшивку. Прогнозований обсяг заміни металу – 7 тон. Згідно умов договору, укладеного між філією «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» та ТОВ «Компанія «Дніпротранссервіс» на надання послуг з аварійного ремонту землесоса «Інгульський» від 24.10.2025 №147-В-ФДЛ-25 (закупівля UA-2025-11-06-012021-a) відповідно до Попередньої ремонтної відомості аварійного ремонту землесоса «Інгульський» фахівцями Виконавця ТОВ «Компанія «Дніпротранссервіс» проведено огляд та дефектацію корпусу з/с «Інгульський» після постановки його в док. За результатами її проведення складений Акт дефектації, розроблені технічні умови (ТУ) на ремонт та герметизацію корпусу судна, складено специфікацію заміни металоконструкцій під час виконання аварійного ремонту судна «Інгульський». У процесі виконання зазначених робіт, за результатами дефектації та технічних розрахунків, встановлено необхідність виконання додаткових робіт із заміни металоконструкцій корпусу судна та супутніх робіт для забезпечення герметизації і відновлення його геометрії. Попередня ремонтна відомість аварійного ремонту з/с «Інгульський» була складена на підставі даних водолазного огляду з/с «Інгульський» від 26.07.2025 №US 289/07, в момент, коли з/с «Інгульський» перебував у затопленому стані, лежачи правим бортом на ґрунті, та передбачала герметизацію наскрізного розриву по правому борту судна від шпангоуту 34 до шпангоуту 42 довжиною близько 6м, шириною близько 1 м. Із частиною розриву (довжиною 3м), що проходить по скулі правого борту до бортового кіля та переходить на бортову частину корпусу (довжина 3м) без переходу за бортовий кіль на днищову обшивку. У районах проведення герметизації передбачалось відновлення поздовжнього та поперечного набору. Збільшення обсягу ремонтних робіт встановлено Виконавцем після підняття судна в док, за результатом проведення ретельного огляду судна зовні та огляду його відсіків із середини після спуску води з них. ТУ на ремонт передбачає заміну зовнішньої обшивки від шпангоуту 28 до шпангоуту 44 довжиною 11,25 м та висотою 2,85 м, скулового поясу довжиною 11,25 м та висотою 2 м, днищової обшивки, внутрішнього борту від шпангоуту 32 до шпангоуту 44. У районах проведення герметизації необхідним є відновлення поздовжнього та поперечного набору, платформ, переборок, флор та стрингерів. З метою здійснення експертної оцінки технічного стану судна відповідно до Правил Регістра судноплавства України, в тому числі корпусу судна після підняття з/с «Інгульський» в док, 16.10.2025 подано заявку до ДП «Регістр судноплавства України» на проведення позачергового огляду судна. Актом експертної оцінки технічного стану судна відповідно до правил Регістра судноплавства України від 18.10.2025 №140-02943-25 корпус з/с «Інгульський» визнано непридатним та підтверджено необхідність виконання робіт із заміни металоконструкцій корпусу у збільшеному обсязі у згаданих районах. У зв’язку зі збільшенням обсягів заміни металоконструкцій корпусу, які переходять із борту на ділянки днища та охоплюють баластні танки, сухі відсіки тощо, у районі заміни днищової обшивки та набору необхідно виконати очищення внутрішніх відсіків від мулу, бруду та залишкових відкладень. Унаслідок вибухового пошкодження лядові двері та комінгс дверей зазнали деформації та заклинилися у закритому положенні. Для забезпечення якісного виконання робіт із заміни пошкоджених металоконструкцій днища навколо лядових дверей необхідно здійснити їх відкриття та закриття. Оскільки штатна гідравлічна система перебуває у непрацездатному стані, ці операції мають бути виконані вручну. Виявлення додаткового обсягу робіт без підйому судна в док та доступу до зруйнованих/пошкоджених відсіків судна (станом на дату укладення договору від 24.10.2025 №147-В-ФДЛ-25) не вбачалось можливим. Зазначені додаткові роботи виникли внаслідок непередбачуваних технічних обставин, які не могли бути встановлені під час складання Попередньої ремонтної відомості та укладення основного договору від 24.10.2025 №147-В-ФДЛ-25, оскільки судно перебувало у затопленому стані та не було можливості провести повний огляд корпусу. Виконання заміни металоконструкцій бортової обшивки корпусу судна без виконання заміни металоконструкцій днища, внутрішнього борту, скулового поясу, без додаткової заміни бортової обшивки не забезпечать повної герметизації корпусу. Окрім цього, без відновлення поздовжнього та поперечного набору судна, не може бути забезпечено поздовжню міцність корпусу, що в подальшому може призвести до негативних наслідків. Зокрема, але не виключно – до деформації усього корпусу судна після його спуску на воду, посиливши ризик повторного затоплення. Виконання додаткового обсягу робіт іншим виконавцем призведе до порушення єдиного технологічного циклу ремонту судна, несумісності застосованих технологій зварювання, матеріалів та покриттів, а також унеможливить дотримання гарантійної відповідальності чинного Виконавця за договором від 24.10.2025 №147-В-ФДЛ-25за цілісність корпусу судна. Закупівля додаткових послуг у нового виконавця призведе до низки значних додаткових витрат, пов’язаних із: - додатковою передислокацією з/с «Інгульський» до/з бази ремонту нового виконавця (оскільки судно в аварійному стані, обов’язковим є залучення буксирів для передислокації та плавкрану для утримання судна на плаву); - додатковим використанням суднопідіймальної споруди для підняття/спуску з/с «Інгульський» на ремонтній базі нового виконавця; - простоєм судна; - повторним використанням суднопідіймальної споруди для підняття/спуску з/с «Інгульський» на базі ТОВ «Компанія «Дніпротранссервіс» для поновлення ремонтних робіт за договором від 24.10.2025 №147-В-ФДЛ-25; - іншими супутніми роботами. Окрім зазначеного, залучення іншого виконавця для виконання виявленого додаткового обсягу робіт не лише призведе до суттєвого збільшення прямих витрат, пов’язаних із передислокацією судна, повторним підйомом/спуском, використанням суднопідіймальної споруди та простоєм судна, але й обумовить додаткові непрямі витрати, зокрема: необхідність повторного погодження технічної документації, адаптації технологічних процесів, узгодження гарантійних зобов’язань та приймання виконаних робіт різними виконавцями. Такі дії неминуче спричинять затягування строків ремонту та збільшення загальної вартості відновлення судна, що суперечить принципу ефективного та раціонального використання державних коштів, а також може призвести до погіршення технічного стану судна через тривалу затримку його відновлення. Згідно з підпунктом 5 п. 13 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Документальним підтвердженням відсутності конкуренції з технічних причин у даному випадку є Акт експертної оцінки технічного стану судна відповідно до правил Регістра судноплавства України від 18.10.2025 №140-02943-25. На підставі зазначеного, у зв’язку із нагальною потребою ліквідації наслідків аварійної події, закупівля додаткових послуг з аварійного ремонту землесоса «Інгульський» за кодом ДК 021: 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» на суму 5 291 119,92 грн. з ПДВ у виконавця ТОВ «КОМПАНІЯ «ДНІПРОТРАНССЕРВІС», здійснюється без використання електронної системи на підставі підпункту 5 пункту 13 постанови КМУ № 1178.
Очікувана вартість: 5 291 119.92 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові послуги з аварійного ремонту землесоса «Інгульський»
Код ДК 021:2015: 50241100-7 Послуги з ремонту суден
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС"
Ціна пропозиції 5 291 119.92 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.12.2025 15:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1baa1cab749541c68d7528d2f790719c
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-15-017425-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС"
Номер договору: 174-В-ФДЛ-25
Сума договору: 5 291 119.92 UAH з ПДВ
Сума договору: 4 409 266.60 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 04.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
174-В-ФДЛ-25.pdf
p7s
sign.p7s