• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі): ЛОТ 7 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Глибоківській гімназії за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)

Завершена

37 215.00 UAH без ПДВ
Номер: 75a4b62fb7e9498797f535707fe23005
Внутрішній номер закупівлі: 27548900
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-13-000443-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Дронів Оксана Василівна 380979035067 bogoosvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до наказу керівника відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради №174 від 12.12.2025 року та заявки ініціатора закупівлі Стасюк Л.М. від 13.12.2025 року існує потреба у здійсненні Закупівлі . Відділом освіти, молоді та спорту (найменування замовника) була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-12-03-007147-a , 11.12.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається ( UA-2025-12-03-007147-a ). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2025-12-03-007147-a
Очікувана вартість: 37 215.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ЛОТ 7 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Глибоківській гімназії за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)
Код ДК 021:2015: 55321000-6 Послуги з готування їжі
Кількість 790 послуга
Період постачання 13.12.2025 - 25.12.2025
Місце постачання 77720, Україна, Івано-Франківська область, с. Глибоке (с. Глибока), вул.Шевченка, будинок 98 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Сидорук Василь Михайлович
Ціна пропозиції 37 215.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.12.2025 11:18
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 8ccb39e0a57d44bfa9ace8ebdda82d55
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-13-000443-a-b1
Постачальник: ФОП Сидорук Василь Михайлович
Номер договору: 8
Сума договору: 37 215.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 13.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір №8 Сидорук.pdf