• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти управління освіти Надвірнянської міської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70% з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) за ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування дітей у Стримбівській гімназії ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування))

Завершена

22 990.00 UAH без ПДВ
Номер: ea948791390348d88b5c3fa1fddabbc1
Внутрішній номер закупівлі: 27548248
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-12-022236-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Ціховська Оксана Теодорівна 380669183050 fingrouposvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. UA-2025-12-03-022370-a
Очікувана вартість: 22 990.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
учні початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 13.08.2025 № 961).
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 297 послуга
Період постачання 12.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
учні пільгових категорій 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 121 послуга
Період постачання 12.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Середюк Ірина Михайлівна
Ціна пропозиції 22 990.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.12.2025 22:32
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 49f2cb855fd64f9cb050473f95867ee5
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-12-022236-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Середюк Ірина Михайлівна
Номер договору: 162
Сума договору: 22 990.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 12.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №162 від 12.12.2025 р..pdf
p7s
sign.p7s