-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний
Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Поставка та розвантаження Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою складу Замовника: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 11.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 11:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 11:00)
280 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
de8de060f9094f0eb8704a1bdcdb5834
Внутрішній номер закупівлі:
27547595
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-12-021583-a
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
×
-
Код ЄДРПОУ:
02909950
-
Адреса:
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Романова Ольга Анатоліївна 380980960893 mtz@zhit.gp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
280 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
12.12.2025 19:49 - 17.12.2025 11:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
2000 пачка
Період постачання
до 25.12.2025
Місце постачання
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
На карті