• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Поставка та розвантаження Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою складу Замовника: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 11.

  • Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 11:00)
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 11:00)

280 000.00 UAH з ПДВ
Номер: de8de060f9094f0eb8704a1bdcdb5834
Внутрішній номер закупівлі: 27547595
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-12-021583-a   
Замовник: Житомирська обласна прокуратура
Контактна особа: Романова Ольга Анатоліївна 380980960893 mtz@zhit.gp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 280 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.12.2025 19:49 - 17.12.2025 11:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2000 пачка
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11 На карті