-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Стільці офісні
Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Розрахунки за Договором здійснюються Замовником за фактично поставлений Товар після завершення поставки.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 10:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 10:00)
102 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
f56a7029cabc44db8abe99392e7efec2
Внутрішній номер закупівлі:
27547427
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-12-021416-a
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
×
-
Код ЄДРПОУ:
02909950
-
Адреса:
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Романова Ольга Анатоліївна 380980960893 mtz@zhit.gp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
102 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
12.12.2025 19:22 - 17.12.2025 10:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці офісні
Кількість
68 штука
Період постачання
до 25.12.2025
Місце постачання
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
На карті