• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Стільці офісні

Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Розрахунки за Договором здійснюються Замовником за фактично поставлений Товар після завершення поставки.

  • Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 10:00)
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 10:00)

102 000.00 UAH з ПДВ
Номер: f56a7029cabc44db8abe99392e7efec2
Внутрішній номер закупівлі: 27547427
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-12-021416-a   
Замовник: Житомирська обласна прокуратура
Контактна особа: Романова Ольга Анатоліївна 380980960893 mtz@zhit.gp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 102 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.12.2025 19:22 - 17.12.2025 10:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці офісні
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 68 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11 На карті