• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)

Завершена

1 120 920.91 UAH без ПДВ
Номер: def59db4509a4b618c309548b62d6cdb
Внутрішній номер закупівлі: 27547335
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-12-021324-a   
Замовник: ЧЕРКАСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 15 ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Лариса Черноіванова +380472503021 tu2607@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: 23.01.2025р. між Черкаською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №15 Черкаської міської ради Черкаської області (Замовник) і ФОП НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА (Виконавець) укладено договір про надання послуг №2 за результатами проведеної конкурентної процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-08-005794-a), загальна вартість якого на момент складання цього обґрунтування становить 3`673`307.40грн. (надалі - Договір). При цьому, під час надання послуг, виявилась необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі Договору, в того самого надавача послуг, з огляду на наступне. На виконання п.6.3.4. Договору, Виконавцем встановлено у виробничих і підсобних приміщень харчоблоку закладу Замовника холодильне, електричне, технологічне та інше необхідне обладнання, яке забезпечує процес надання послуг з організації шкільного харчування. Водночас, зміна виконавця послуг з організації шкільного харчування у закладі освіти під час навчального процесу, призведе до дефіциту встановленого Виконавцем обладнання в приміщеннях харчоблоку закладу Замовника, оскільки таке буде вилучене надавачем послуг, наслідком чого є ризик погіршення якості організації шкільного харчування, що має відповідати постанові КМУ від 24.03.2021 №305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” та наказу МОЗ від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10.10.2020 за №1111/35394, примірному чотиритижневому меню. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі додаткових послуг відповідає чинному законодавству. Враховуючи вищевикладене, закупівля додаткових послуг з організації шкільного харчування може бути здійснена у Виконавця згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей без застосування відкритих торгів, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з наступним обов'язковим оприлюдненням в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість: 1 120 920.91 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з організації шкільного харчування
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 16125 одиниця
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 18006, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Кобзарська, буд. 77 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА
Ціна пропозиції 1 120 920.91 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.12.2025 19:10
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 238b64c4eadb4883b7bd85d2ff20ed06
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-12-021324-a-c1
Постачальник: ФОП НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА
Номер договору: 2/1
Сума договору: 1 120 920.91 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 12.12.2025 15:00
Статус:
Підписаний
pdf
обгрунтування (2) (3).pdf
pdf
договір харчування (2).pdf