-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Комп'ютерні крісла поворотні
Протокол уповноваженої особи від 12.12.2025 р. за №41
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 09:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 17.12.25 09:00)
17 310.00
UAH з ПДВ
Номер:
5592b66f749d480ba38b1c65222f2479
Внутрішній номер закупівлі:
27542251
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-12-016226-a
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056919
-
Адреса:
65026, Україна, Одеська область, м.Одеса, пл.Біржова, будинок 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Дранова Анастасія Вячеславівна 0636425389 anastasiia.dranova@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
17 310.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
12.12.2025 15:16 - 17.12.2025 09:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата за поставлені товари здійснюється на підставі підписаної сторонами накладної або видаткової накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Тип оплати за поставлений Товар – післяоплата. Оплата здійснюється на підставі підписаної накладної або видаткової накладної протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання Товару. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні), або не проведенні оплати з вини третьої сторони. Будь які пеня або штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісла офісні
Кількість
6 штука
Період постачання
до 25.12.2025