• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Офісне приладдя

Місце поставки: Донецька обл., м. Слов’янськ, (або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку товару за домовленістю) за рахунок Постачальника на умовах СРТ або DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Дата виготовлення: не раніше 2025 року. Строк дії Договору встановлюється з дати його підписання Сторонами до 31.12.2025. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе зобов’язань щодо поставки та оплати ТОВАРУ, а також гарантійних зобов’язань на ТОВАР. Умови оплати – – Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, о плата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу o.kapatsyna@don.uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних; - для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився день назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився день назад

14 894.00 UAH без ПДВ
Номер: 7ed8290e02f442df812520bd1da47395
Внутрішній номер закупівлі: 27524114
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-11-022158-a   
Замовник: Донецька залізниця
Контактна особа: Макаренко Костянтин Вікторович 380626164227 k.makarenko@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 14 894.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 11.12.2025 17:57 - 16.12.2025 10:00
Період кваліфікації: 16.12.2025 10:00 - 22.12.2025 12:36
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ручки кулькові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 130 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання
Ручки кулькові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 230 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання
Олівці графітні
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 650 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання
Маркери
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 175 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання
Ручки кулькові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 800 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання
Ручки кулькові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2340 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Бердник Олександр Сергійович
Початкова пропозиція 14 623.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 623.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.12.2025 12:36
Відповіді на вимоги 40
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 01851f51eb4c40249eb3559bc651d674
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-11-022158-a-c1
Постачальник: ФОП Бердник Олександр Сергійович
Сума договору: 14 623.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Ручка гелева Axent Delta DG2045-01, 0.5 мм, чорна: 5.00000 UAH без ПДВ
Ручка гелева BUROMAX SYMPHONY (BM.8340-03): 5.00000 UAH без ПДВ
Олівець простий KLERK (KL100-Y) з ластиком: 1.50000 UAH без ПДВ
Набір KLERK із 4-х текстових-маркерів (KL0730), різнокольорові: 20.00000 UAH без ПДВ
Ручка гелева BUROMAX SYMPHONY (BM.8340-02): 4.00000 UAH без ПДВ
Ручка кулькова FORMAT (F17137), автоматична, чорнила сині: 2.20000 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації