-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Світильник світлодіодний офісний (LED-панель) d=225мм-18Вт-4000К-IP40-стельовий вбудований-білий
Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Кількість: 450 шт. Термін дії договору: до 31.03.2026р. Строк поставки товару: грудень 2025р. – січень 2026р. Рік виготовлення: не раніше 2025 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця
-
Подача пропозицій
-
Аукціон
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто період кваліфікації завершився 8 днів назад
період кваліфікації завершився 8 днів назад
-
Код ЄДРПОУ:
43665271
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіяпоставка товару
- Описпісляплата 15 к д
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
36676101
-
Контактна особа:
Володимир Зайцев +380673540708 ba@vivaluxplus.com.ua
-
Адреса:
01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Рибальська будинок 2
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
36676101
-
Адреса:
01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Рибальська будинок 2